Tatil bize yara(ma)dı

Bayram tatili bize hiç yaramadı çünkü tatil boyunca çok eğlendik, çok güldük  daha çok kaynaştık şimdide acılarını çekiyoruz paşayla. Bu hafta hep erken kalktı uyanır uyanmaz ya evi sallayan gürültüsü ile yanımıza geliyor yada odasından bana sesleniyor anne anne
Dün sabah ki konuşmamız
E:Anneciğim bugün işe gitmeyeceksin demi
B:Gideceğim tatlım :(
E:Ama yiye yaaa
B:Seni parka götürmemiz için oyuncaklar almamız için çalışmamlazım
E:Ama Alişin sadece babası çalışıyor annesi hep evde
B:O günlerde gelecek annecim 
E:Uffffffff sen artık bir tokatı hak ediyorsun anlamıyor musun çalışmanı is-te-mi-yo-rum
B:Tamam bebeğim çok az kaldı  söz veriyorun en kısa zamanda yanında olacağım

İşte son 5 gündür her sabahımız buna benzer konuşmalarla geçiyor bir yandan beni bu kadar çok sevmesini özlemesini çok seviniyorum bir yandan da yanında olamamaktan çok üzülüyorum
Unutmadan sağ kolum sarımsak sol kolum soğan oyunu ile birlikte paşam 3,5 yaşında sağını solunu öğrendi hatta akşam ben karıştırdım o karıştırmadı ummadığı anlarda soruyorum hiç tereddüt etmeden kolunu kaldırıyor 
Bu da şimdi aklıma geldi pepe annesine şarkı söylemiş paşamın da çok hoşuna gitmiş beni görür görmez aldı piyosunu (piyano) eline ben annemi çok seviyorum çünkü çok güzel yemek yapıyor sözleri eşliğinde bana mini bir konser verdi ne yorgunluk ne gerginlik kaldı bende sanırım buda anne olmanın güzel yanlarından biri olsa gerek :)




22 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Kıyamam ben kuzucuğa alıştı tabii yanında olmana.Hep diyorum çalışan annelerin işi hiç kolay değil Allah yardımcınız olsun Şerifecim..

annesiningülü dedi ki...

inşallah, hayırlısıyla yanında olacaksın canım.

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi: hemde ne zor ama artık biliyorum ki sayılı günlerimiz var :)

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur:İnşallah tek temennim bu

Ülkü dedi ki...

Kıskançlık çanlarımı bu çalanlar acaba diye düşündüm bir an :) az kaldı evet 3 kişi evde olacaksınız hayırlısıyla :)

Şerife dedi ki...

ülkü:şuan yok ama doğunca neler olacak kestiremiyorum :)

Ülkü dedi ki...

Göriciz :)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Aferin Efe ye. Annesine ne güzel şarkı söylemiş.

Ahh çalışmak ah. Bende 10 gün içinde başlıyorum çalışmaya. 2 gündür kreş dolaşıyorum. Ayaklarıma kara sular indi.

Nil dedi ki...

Ahh kuzum yalnız değilsin Ece de annesinin çalışmasını istemiyor

Şerife dedi ki...

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER): En başlarında daha çok vicdan azabı oluyor dilerim senin bebiş kreşe çabuk alışır

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem:Çalışan anne olmak ne zor

Unknown dedi ki...

bazen çalışmayı çok özlüyorum bazen iyi ki evdeyim idyorum:)
bu arada 32 yaşındayım ve saqğımı solumu hala bilmiyorum bana sorulduğunda önce elimle kalem olduğunu farzedip yazmaya çalışığ sağımı buluyorum (hayır utanmıyourum:)))

Şerife dedi ki...

bende yüzükle kıvırıyorum işi iyi ki bana çekmemiş :)

dilek dedi ki...

ah işte bizim ev.....bu hafta bizim evde de hep aynı diyaloglar vardı...yeter çalışmamalıymışım....ah keşke diyorum bazen...:) sevgiyle

Şerife dedi ki...

bizim çalışma serüvenimiz inşallah az kaldı darısı evde kalmak isteyen tüm annelere :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çalışan tüm annelerin en büyük, hatta tek sorunu bu değil mi Şerifecim...hem çocuklar annelerine, hem de anneler çocuklarına doyamıyor, şöyle tüm gün olanlarla bir olur mu tabi
çalışan tüm annelere ben de kolaylıklar diliyorum

ASLI dedi ki...

Cali$an annelere cok üzülüyorum.Sabahlari dükkani temizlemek icin gittigimde 2 saat icinde nasil özlüyorum oglumu.Allah sabirlar versin

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Evet bencede Anneligin en güzel yanlarindan biri bu. Bebegini düsününce hic bir kaygin agrin sizin kalmiyor...

otuzundansonra dedi ki...

hayırlısıyla inş o günleride görmen dileğiyle.Selamlar

marifet ellerimizde dedi ki...

ay kıyamammmmm...allah yardımcın olsun canım benım:))))))

Uğur Böceği dedi ki...

Şerifecim;
Mimin var bende:)

Uğur Böceği dedi ki...

Sanırım bir sıkıntı var yorum kousunda... Yolluyorum ama ulaşmıyor...