8. Hafta

Kendimi bu kadar yorgun bu kadar bitkin hissettiğim başka dönemlerim oldu mu hiç hatırlamıyorum.Efe'ye hamile  olduğum dönemleri unuttum desem yeri hayal mayel aklımda yaşadıklarımız hamilelikte bugünlerde 8. haftaya girmek üzereyim ama gidişatım dan hiç memnun değilim :( Mesela mide bulantıları hat safa da içim dışıma çıkıyor sanki artık yemek bile yemek istemiyorum ama mecburi atıştırıyorum 
Dişlerimi fırçalamak kabus oldu her seferinde midem bulanıyor yarım yamalak yaptığım için bu hafta diş etlerim de sızı hissetmeye başladım
Evde her bulduğum fırsatta uyuma isteğim olduğu için temizlik hak getiri evde beni bekleyen yığınla katlanacak çamaşır ve ütü var :( son bir kaç gündür de Efeye masal anlatırken yatağında uyuyup kalıyorum keşke sabaha kadar sürse içim yanmayacak gece 3 gibi uyanıyorum ondan sonra uyumak imkansız oluyor 7 gibi dalıyorum zaten 1 saat sonra alarm çalıyor kendimi işte buluyorum
Şükürler olsun iş yerinde fazla şikayetim olmuyor hatta öncesinde nasılsam şimdide aynıyım yada aynı olmalıyım diye kendimi zorluyorum bilmiyorum
Yemek konusunda da epeyce değiştim erken mi bilmiyorum ama canım sürekli tuzlu ekşi şeyler çekiyor mesela zeytin efe doğduktan sonra toplasam 3,5 yılda bir kase yememişimdir ama şimdi gözümün önünde dönüyor öğle yemeğinde bile alakasız yemeklerle birlikte tüketiyorum 
Favorim limonlu dondurma her fırsatta aldırıyorum nasıl mutlu oluyorum yedikçe anlatamam 
Paşa kardeşi olacağına çok seviniyor sürekli onunla yapacağı güzel şeyleri anlatıyor bana. Birde midem bulandığı zaman peşimde dolaşıyor endişeli gözlerle beni inceliyor bazende taklitimi yapıyor bööö bööö  bazende kardeşine kızıyor yaramazlık yapıp annemi üzme diye
Efe ile hala işe gitme konusunu çözemedik çok çalışıyorsun neden evde kalmıyorsunlu bir sürü sitem ediyor
Okulların açılması ile birlikte bazı arkadaşları okula başladı okul çantalarına formalara herşeye  heves ediyor  en az onun kadar bende heves ediyorum ama çok az kaldı o güzel günlere
Son günlerde eskisinden daha çok benzetiyorum babasına herşeyiyle babasının kopyası  mesela mükemmel bir yön duygusu var metrelerce  uzaktan anlatmak isteği gitmek isteği gösteriyor  itiraf etmek gerekirse  ben hala beceremiyorum bu tarif işlerini
Paşa kız kardeş istemiyor erkek kardeşim olacakmış ismi de Furkan  babası vede anneannesi sırf Efe için erkek bebek istiyorlar.Bence önce sağlık olsun sonra da kız olsun :)



20 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sıkıntılarının yanı sıra bence hamilelik kadınların en en en özgür olduğu bir dönem
bence tadını çıkar :)))

ve tabi ki önce sağlıklı olsun...sonra sonra sonraaaa aslında erkek çocuklara daha bir düşkün olan ben Efe'ye bir de Elif olsun diyerek bitiriyorum yorumumu :))

sevgiyle...

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

ayyy ben daha yeni öğrendim ama bu haberi:) Çok sevindim hayırlı olsun işte en büyük korkum bu bulantılar:(

Uğur Böceği dedi ki...

Allah yardımcın olsun... Bilmiyorum ama bir ayın kaldı sanırım sıkıntılı günlerin geçmesine...

annesiningülü dedi ki...

bir erkekten sonra kız iyi olur :D
günlüne göre olur inşallah, sağlık olsunda.

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) :bende güzel dileklerinize amin diyorum :)

Şerife dedi ki...

Ben Kızımın Delisiyim:birlikte hayırlısı ile bir hamilelik yaşayacağız dilerim mevlam gönüllerimize göre verir.AYRICA BENDEKİ KADAR BULANTIN OLMAZ

Şerife dedi ki...

Uğur Böceği:inşallah abisine benzerse 3 ay daha var :(

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur:bende aynı düşüncedeyim çok istiyorum ama tabiki öncelikle hayırlısını diliyorum

tülay dedi ki...

bunlar tatlı sıkıntılar tabi sen benden iyi bilirsin.sağlıklı kaderi güzel bi bebeğin olur inş.

Şerife dedi ki...

Tülayım inşallah canım arkadaşım en kısa zamanda sana da nasip olur diyecektim ama vazgeçtim :)

Uğur Böceği dedi ki...

Bu kız olursa çekmez abisine:)Umarım...

Şerife dedi ki...

inşallah :) çabukcak bitsin bulantılar

Unknown dedi ki...

canım bunlar geçici sıkıntılar...kışın daha rahat olacaksın inşallah...

neval dedi ki...

bir kız bir erkek ,kiz olup herkesi memnun etsinler bari

Şerife dedi ki...

öz'üm :Şükür sıcaklara gelmiyor hamileliğim birde şu süreç geçse daha bişey istemem :)

Şerife dedi ki...

neval:kız olmasını çok istiyorum çoook

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH kolaylık versin canım.sağlıklı bir bebek olsun gönlündeki olsun inşallah.benimde kızım yok .olsa güzel olurdu ama.öpüyorum seni.

ASLI dedi ki...

allah gönlüne göre versin...
ben de Ada´da di$lerimi fircalayamazdim.Ve o kaldi biliyormusun halen midem bulaniyor :)
Seni okuyunca heyecanlaniyorum :D

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Allah Anali Babali Büyütsün insallah

otuzundansonra dedi ki...

canım yaa,Allah yardımcın olsun.3 aydan sonra geçiyormuş sanırım aşermeler,Allah kolaylık versin,Sevgiler