Kavuştuk


Dün saatleri dakikaları sayarken biz işten paşa köyden geldi ve evin önünde buluştuk nasıl özlemişim cıvıl cıvıl sesini sarıldım sarıldım öptüm kokladım doyamadım annenin evladına duyduğu sevginin üstünde başka bir sevgi var mı bilmiyorum ama benim için paşamın üstünde hiç bir sevgi yok.
Ben ona deli divane olurken maalesef kendisinden aynı şeyleri göremedim beyfendi babasını daha çok özlemiş beni de üzmemek için seni özledim deyip geçiştirdi hatta daha görmediği kardeşini bile benden daha çok özlemiş defalarca karnımı sevdi öptü kardeşiyle sohbet etti yok efendim geldim kardeşim demeler hımmm sende mi beni özledin demeler doğduğu zamanda şimdiki gibi sevecek mi çok merak ediyorum :)
Dedesinden evimize geçince  ultrasyon resimlerine bakmak istedi ordamıydı burdamıydı derken bulduk resmi öptü sevdi birazcıkta resimle konuştu bu arada ben hala devre dışıyım hiç ilgisini çekmiyorum
Hasretine dayanamayan dayısı soluğu bizim evde aldı birde ona anlattı kardeşini resimleri gösterdi anlıyormuş gibi bak bu bacakları buda elleri kafasını da gördün mü dayı
1 haftadır koltukların yastıkları yerli yerindeydi itinayla halının üstünde yerlerini aldılar sonra oyuncaklar geldi tek tek yetmedi saat 11'de bağıra çağıra maç yaptılar dayısıyla  ilk gün olduğu için gıkımı çıkarmadım babası apartmanda yız uyarsak mı şunları desede ellemedim ikisinide :)
Yatış saatimiz geldiğinde beraber uyuya bilirmiyiz dedim hayır sen beni çok özlemişsin uyumak istemiyorum seninle dedi sanırım çok sarılıp öpeceğimden korktu kendisi fazla öpülmeyi sevilmeyi sevmezde bende hemen atağa geçip kardeş olayını kullanıp ama kardeşin özlemiş dedim en hassas yerinden vurduğum için kıramadı ve çocuklarımla mışıl mışıl bir uykuya daldım.Gece uykusunun içinde kaç kere sarıldı bana belli oda beni özlemiş J
Şükürler olsun rabbimin bugünlerine oğluma kavuştumya şimdi ben mutlusu yok

20 yorum:

Noblesse dedi ki...

gözünaydın, Allah sizi hiç ayırmasın:)))

tülay dedi ki...

çok sevindim kavuştuğunuza Allah ayırmasın sizi

mutfagabuyrun dedi ki...

gözünaydın canım.ALLAH kimseyi çocuğundan ayırmasın.sevgiler..

Unknown dedi ki...

Paşaya bak hele anneye pek pas vermemiş.bazı çocuklar hislerinin aksi yönünde tepki verirmiş belki Efe öyledir.Çok özlemiş olmasa böyle sitemli olmazdı herhalde...
KAvuşmanıza çoks evindim , allah ayırmasın sizi...kardeş sevgisine de hayran kaldım inşallah doğduktan sonra da devam eder bu sevgi :)

Unknown dedi ki...

ya bu çocuklar bir alem kacan kovalanır gibi öpücem diye bizim sıpada bas bas bağırıyor:)
kavuşmana sevindim
öptüm

Şerife dedi ki...

Noblesse :amin cümlemizin

Şerife dedi ki...

tülay:Amin arkadaşım :)

Şerife dedi ki...

sevda:duygularımız karşılıklı arkadaşım rabbim bizi evlatlarımızla sınamasın

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval :bende doğduktan sonrasını çok merak ediyorum böyle devam ederse keyfime diyecek yok

Şerife dedi ki...

sezobigo : birde o taktiği deneyim belki yaklaşır :)

Adsız dedi ki...

Allah kimseyi cocuguyla imtihan etmesin şerifem.mutlu mutlu kokulu kokulu öpüşün koklaşın bebeginle,
ilerde daha azacak aranız 2. bebekten sonra:)))))
ama oda olacak sevgilerimle şerifem

Tontirik Tarifler dedi ki...

gözünüz aydın canım..:)

ASLI dedi ki...

Allah hic bir kötü ayrilik vermesin.Gözün aydin ola :)

Adsız dedi ki...

gözün aydın şerifecim.sen yine dayandın sanırım ben dayanamam böyle bir ayrılığa allah birdaha ayırmasın :D

Efe ve Eren dedi ki...

Gözünaydın Şerifecim:)benim yerimede öp Efeyi :))

reyhane dedi ki...

Gözünüz aydın, mutlu beraberlikler dilerim..

annesiningülü dedi ki...

annesi biz cepteyiz nasılsa :)

Deli Anne dedi ki...

Gözün aydın arkadaşım:)

İkiz Annesi dedi ki...

Canım ayrılıklarınız hep böyle tatlı olanından olsun inşallah.Bol bol koklarsın şimdi eh artık ağbi olduğundan pek öpülsün istemez doğal o kadarı :))

Adsız dedi ki...

Sen anlatirken ben sevindim. Sanki benim kizim gitmis bende ona kavusmusum gibi oldun. Allah hiiiiic ayirmasin insallah!