Bin Muhteşem Güneş

Başta okumak istemedim günlerce masamda durdu  en sonunda aldım madem okuyayım dedim ve işte o an bitirene kadar elimden hiç bırakamadım.Tıpkı uçurtma avcısında olduğu gibi ara ara göz yaşlarımı tutamadım hala Meryem aklıma geldikçe yaşadığı onca yıla rağmen mutlu olamamasına hiç hak etmediği bir şekilde hayata veda etmesine çok üzülüyorum.
Kitabın tanıtımı su şekilde :
Nereye giderseniz gidin, ülkeniz peşinizden gelir. Artık siz orada yaşamasanız da o içinizde yaşar. Afganistan’ın Khaled Hosseini’de yaşadığı gibi… Bin Muhteşem Güneş, ilk romanı Uçurtma Avcısı’yla tüm dünyada inanılmaz bir başarı yakalayan Hosseini’nin ikinci romanı. Yazar bu romanında da yine doğduğu toprakları anlatıyor. Bu kez iki kadının kesişen yaşamları ve dostlukları üzerinden… Küçük yaşta evlendirilen kızlar, çocuğu olmayan kadınlar, babaya ya da çocukluk arkadaşına duyulan, geçmişe gömülmüş aşklar…
Bu ülke topraklarında yaşadığım için ve elimde olan tüm imkanlar için rabbime binlerce kez şükürler olsun.
Mutlaka okunması gereken bir roman

14 yorum:

Krnc dedi ki...

İyi ki okumuşum dediğim kitaplardan.Ancak okurken o kadar çok ağladım ki,uzun süre etkisinden kurtulamadım yazılanların.
Kadın olmanın zorluğunu, üç kadının hayatı çok güzel anlatıyor..Ama çok acı anlatıyor..

safir dedi ki...

şu an benimde masamda öyle okunmak için bekliyor. Bi türlü başlayamadım ama madem bu kadar etkileyici hafta sonumu kitap okuyarak değerlendireyim bari.

Şerife dedi ki...

Krnc:Galiba hamileliğimin de etkisi var ağlamalarıma duygusal ne görsem ne izlesem musluklar açılı veriyor :)

Şerife dedi ki...

safir :Okumanı tavsiye ederim ben çok beğendim

bırtutamkekik dedi ki...

biz kitabı yarım bırakıp diğerine başlamak hiç hoşuma gitmez,fakat bu kitap beklemede olanların arasında idi:)
nee yapsam şimdi aklımı çeldiniz kızlar:)
acaip bi istek duydum okumak için...
takipteyim bunda böyle:)
bende beklerim sayfama..
sevgilerimle...

Şerife dedi ki...

hoş geldin :) sanırım alan kişiler benim gibi okumak istemiyor galiba bence oku yarım kalmasın

ASLI dedi ki...

ucurtma avicisini ben de cok begenmistim.Bu da güzele benziyor..

Şerife dedi ki...

Aslı bu kitabı almamın en büyük sebebi uçurtma avcısıydı aynı hayranlıkla bitirdim

muhabbetsofrasi dedi ki...

kitabı okurken hüngür hüngür ağladım

çok etkileyici bir kitap

Şerife dedi ki...

aynı duyguları paylaşmak ne güzel :)

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Bi kaç ay önce okudum hem bunu hem uçurtma avcısını hatta iki gün önce de kardeşimle konusunu hatırlayıp andık şimdi düşününce daha bir duygulanıyorum hala bu kadar duygulanmam hamilelik etkisi midir acaba

sevda s. dedi ki...

Okuduğum en iyi kitaplardan biri bu, diğeri Uçurtma Avcısı, yalnız değilsin be nde ağlamıştım üstelik hamile de değildim :)

Unknown dedi ki...

uçurtma avcısı gibiyse hemen okumak istiyorum, teşekkürler...

Uğur Böceği dedi ki...

Tavsiyene teşekkürler Şerifecim...İlgimi çekti bende almalıyım...