Sen hiç büyüme emi oğlum


Bugünlerde  evin içinde saklambaç oynuyoruz ya
Hani annem beni bulmaz ki deyip yerini belli ediyorsun ya
Sebepsiz yere bana sarılıp canım annem diyorsun ya
Uyumadan önce anlatılan bir masalla yetinmeyip 2.istek yapıyorsun ya
Geceleri uyanınca bana sarılmadan uyuyamıyorsun ya
Sürekli bana bu ne renk anne diye diye bıktırıyorsun ya
Gecenin bir yarısı beni uyandırıp anne bişey sorabilir miyim diyip
Bende sor oğlum dediğimde
Eşeklerin gözleri var mıydı diye sorup uykumu alt üst ediyorsun ya
Hani her şeyi anlayıp da işine gelince uyguluyorsun ya
Hani beni üzüp sonra bak anne çiçek oldum diyip gönlümü alıyorsun ya
Artık kıyafetlerime karışıp bunlarla işe gidilmez deyip beğenmiyorsun ya
Bir maç olsa da izlesek ya diyip bir sorduğumda cibomluyum bir sorduğumda Beşiktaşlıyım diyorsun ya
Ben sana sormadan sana anneler gününde yüyük (yüzük) alıcağım diyorsu ya
İşte bu anlar hiç bitmesin
Sen hiç büyüme emi oğlum







20 yorum:

ASLI dedi ki...

:)) Bitmesin gercekten bu masum haller...
Esegin gözleri var mi ? He :)
Öpyüorum Efe´yi

Şerife dedi ki...

olmaz mı :)var dediğimde rahatlamış bir vaziyette yatağına döndü :)

zoitsa dedi ki...

hiç bitmez ki zaten ..büyüse de aynı kalır merak etme:)

büşra dedi ki...

iyi ki varlar değil mi?
Eşeğin gözlerine çok güldüm :)

Ülkü dedi ki...

Gerçekten var mı eşeğin gözleri anne :)) canım ya :)
Çok şekersiniz öpüyorum :)

Şerife dedi ki...

zoitsa: Eminim benim gözümde hiç büyümeyecek ama bu masumluğu hep kalır inşallah

Şerife dedi ki...

büşra:gecenin bir yarısı hiç komik gelmiyor ama 2 gündür gülüyorum :)

Şerife dedi ki...

Ülkü : teşekkür ederim :)) var canım olma mı eşeğin gözü efe dünya keşfinde bu aralar herşeyi soruyor didikliyor paylaştığımız süre soru cevap şeklinde geçiyor

Hülya dedi ki...

: )) Maş.annesi çok tatlı ufaklık!

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim :)

yerdenuzak dedi ki...

Çok tatlı:)))

Şerife dedi ki...

hani derlerya içi seni dışı beni yakar diye o misalim ama yinede çok şükür :)

İkiz Annesi dedi ki...

Ah bazen hemen büyüseler de biraz söz dinleseler dediğimiz zamanlarda oluyor ama bu halleri başka bir güzel:)
Keşke canım keşke hep böyle kalsalar en büyük acıları düştüklerinde hissetikleri acı olsa sadece..

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi:Bugün gözümün önünde dönüp duruyor yaptıkları söyledikleri bir an önce akşam olsada kavuşsam paşama :)

annesiningülü dedi ki...

ne denir ki üstüne :)
şimdiden anneler günün kutlu olsun denir :D

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur:çok teşekkür ederim aynı içtenlikle bende senin anneler gününü kutlarım :)

Ebru dedi ki...

O gülüşe can verilir değil mi. Hep gülsün inşallah.

Şerife dedi ki...

Tüm dünya çocukları hep güler inşallah az önce aslının bloğunu okudum bir kitapdan bahsediyor içim acıdı

Unknown dedi ki...

Maşallah,maşallah,çok tatlı...
Rabbim bahtından güldürsün.
Ne güzel anlatmışsın,dizelere dökülmüş yüreğindekiler.
Yüreğine sağlık.

ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum.

sevgilerimle...

Şerife dedi ki...

aynı teşekkürleri ben ediyorum :)
aslında kalbimden geçenler daha bir çoşkulu ama yazacağım zaman kelime bulamıyorum