Roller Değişince

Cumartesi günü Efeye anneanesini gün içinde üzmezse eğer gezdirme konusunda söz verdim çünkü son zamanlarda kendisi baya bir asabi vede hırçın.Cumartesi akşam eve gittiğimde Efenin gözlerinin içi parlıyordu anneanemi hiç üzmedim gidebilirmiyiz gezmeye deyince sözünü tutma sırası bana geçti pazar günü efe babası ile oyunparkına gidince aynı avm içinde bizde kızlarla mağzaları dolaştık rahat rahat baktım inceledim beğendiklerimi aldım tatlı tatlı dolaşıyorduk ki huysuz efe ile karşılaştım bir ağlıyor sanki dünya başına yıkılmış babasına ne oldu dedim yukarı katta oyuncakcıda oyuncak gördü almadım ondan dedi dayanamadım göz yaşlarına hadi gidelim bakalım dedim sadece ikizimiz gittik gitmez olaydık :) beni direk oyuncağa götürdü fakat oyuncak baya bir pahalı başladım anlatmaya oğlum bu çok pahalı şimdi alamayız baban biraz daha para kazansın başka şey bakalım dedim ama inandım inat dercesine onu istiyorum diyor ne dediysem ikna edemedim uçan balon alalım dedim ikna olur gibi oldu çıktı oyuncakcıdan baloncuya gittik ne göstersem almam diyor zorlada olsa birini aldı ama sadece almak için almış çünkü beni tekrar oyuncakcıya götürmeye çalıştı bende gitmeyince kendine yerlere atmaya başladı ne yapacağımı şaşırdım çünkü ilk defa karşılaşıyorum böyle bir  durumla önceden çocukları ağlayan annnelere kızardım bi çocukla baş gelemiyor diyor ah ah ne büyük konuşmuşum abartısız yaklaşık 5 saat mız mızlandı ben öyle sakin biri değilim başka sebeplerde vardı sonunda patladım sesimi yükselttim yükseltmemle bay sakin olan kocamın hışmına uğradım o çocuk anlamaz ki neden kızıyorsun diye biliyorum çocuk ama her insan aynı huyda aynı motta olmuyor ki keşke her konuda eşim kadar sakin sabırlı olabilsem ama yapamıyorum
İçime dert oldu o yüksek sesim efe beni çoktan affetti ama ben kendimi  hala affetmedim sevgili ayline olduğu gibi banada pişmaniye teyze geldi ama hala baş koltukta oturuyor :) yerini beğendi gitmek istemiyor
Dün akşam efeyle rolleri değiştik babasının ve benim babam oldu bizde efe çok eğlenceliydi :) başladık istekleri sıralamaya aküs arabamı yaaaaap (akülü araba) baba kepçe alllllllllllllll bu arada sakince söylemiyoruz ağlaya ağlaya bağıra çağıra :) efe ne yapacağını şaşırdı ama konuşmaları tamamen ezberlemiş babasının artk oyuncak almaktan bıktığı yere hayelende olsa götürdü  başladı şikayete amcası bu çocuk hep oyuncak istiyor diye suçunuda biliyor yaramaz kelimelerle anlatamıyorum fakat çok ders verici aynı zamanda eğitici bir oyundu çünkü bizim isteklerin karşında hem kahkalara boğuluyor hemde ciddi ciddi zor durumda kalıyordu
Arada hatalarını göstermek için yapmaklazım karşıma alıp konuşmamdan yada kızmamdan daha çok işe yarıyor

20 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok haklisiniz süper olmus,bende bunu deneyeyim,ufak kizimda cok agliyor,Efe'yi öpüyorum cok,sevgiler...

Şerife dedi ki...

bende güzel kızını öpüyorum umarım işe yarar :)

yaruze... dedi ki...

Çok zor bu veletlerle başetmek çoooookkkk...

adaşehir dedi ki...

Bu rol değiştirmece süpermiş, aklımda bulunsun ilerde işime yarayabilir :)

Şerife dedi ki...

yaruze: çok kelimesi bile az kalır her günleri ayrı bir macera

Şerife dedi ki...

adasehir: yarıyacağından emin olabilirsin :)

Unknown dedi ki...

Çok keyifli oyun olmuş ...Rolleri değişmekle düşündürmüşsünüz Efe oğlanı....Değişimleri bekliyoruz , merakla...Çok öpüyorum

neval dedi ki...

iyi fikir ,aslında biri bize de yapsa davranışlarımızı başkasının gözüyle görsek

İkiz Annesi dedi ki...

Ah bu çocuklar diyorum sadece:)
O pişmaniye teyzeyi hiç sorma bugün bendeydi yine kendisi:(
Bazen bende şaşıyorum inan ama sizin oyunu çok beğendim:)

Adsız dedi ki...

hay allah napıcaz bu sıpalarla? bi keçi de bende var. önce delirtiyolar insanı. sonra da piişmanlıktan pişmanlığa sürükleniyoruz yazık bize yaa..

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval:düşündürdük taşındırdık umarım işe yarar çünkü her isteğinin yapılabileciği fikrine kapılalı baya oldu :)

Şerife dedi ki...

neval :demi! hayat içindeki hatalarımızı kabul eder miydik o zaman oğlum gibi kıkır kıkır gülebilir miydik

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi:Akşam kız kardeşim pişmaniye teyze kim dedi :) bu fırsatla da yazını uzun uzun anlattım çok hoşuna gitti

Şerife dedi ki...

Gülcan :gerçekten yazık bize ömrümüzden ömür alıyorlar sonrada ömrümüze ömür katıyorlar ilginç bir durum

ASLI dedi ki...

Ben böyle seyler yasamsadim ama Ada kizdigi zaman kendine vurudu.Simdi atlatik o dönemi.Sakin olmak ve tatli dille anlatmak cok önemli ama her zaman kolay ve mümkün degil.

Şerife dedi ki...

aslı:ben maalesef çoğu zaman sakin olamıyorum sonrada kendime çok kızıyorum umarın bir an önce eski haline döner :)

balböcükleri dedi ki...

bu rol değiştirme işini tuttum bende yapıcam:)

Şerife dedi ki...

bencede dene çok işe yarıyor :)

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Empati eğitimi... Çok hoşuma gitti

Şerife dedi ki...

Vuslat AKTEPE: hoş geldin :))