Alexander McQueen: Savage Beauty” Kostüm Enstitüsü Galası''


Dün ki gala dünya basınında baya yer buldu yine bayanlar birbirinden güzel kıyafetlerle katılmış bu güzel galaya benim dikkatime çeken ise Thalia gibi hamile olan bayanların kıyafetleri  oldu.Objektif olamıyacağım çünkü bence en güzel kıyafeti taşıyan thalia

                                                        Thalia

                                         

                                                                   Jessica Alba
                                               
                                                                               

                                       Kate Hudson


                                   

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Tabiki thalia facedede sayfanı zevkle takip ediyorum :)

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim şuanda ararsandoyu dinliyorum :)

tülay dedi ki...

Thalia çuval bile giyse güzel durur hemde bakan sensen dostum bilirim Thalia'yı ne kadar çok sevdiğini.

İkiz Annesi dedi ki...

Biliyorum senin o güzel hatunu ne kadar sevdiğini:))
Ama hakikaten çok güzel:)

Şerife dedi ki...

tülay: senden başka kim bilebilir canım arkadaşım az mı başının etini yedim ne güzel günlerdi ama önceden sadece sendin haberleri paylaştığım şimdi 26.000 kişi :)

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi:Benim tek hayran olduğum sanatçı yıllardır tanıyorum ama sevgisi hiç eksilmedi :)
heves işte geçer diyenlere inat hala resimlerini biriktirdiğim albümü evimde