yeni mim

Aslında dün yayınlayacaktım fakat fotograf makinesini evde unuttum ve bugüne kısmet oldu evdeki bilgisayarla çok fazla vakit geçirmediğim ve daha çok benimsediğim için iş yerindeki masa üstünü paylaşıyorum yaklaşık üç aydır bu resme bakıyorum çok seviyorum kız kulesini hikaseyini,büyüsünü,gizemini vede doğal güzelliğini kız kulesi ile birlikte 24 saat içinde beni en çok etkileyen an gün batımı bir birinden güzel renkere girip çıkıyorya dünya işte o anda yansıttığı her nesne ayrı bir güzel oluyor kız kuleside bence fazlasıyla nasibini alıyor.Çok teşekkür ederim bu güzel mim için ikiz buyutmek adlı güzel bloğun sahibi kendide kalbide bi o kadar güzel olan Aylinciğim
Bu sabah evden çıkarken dilime dolanan ve her takrarladığımda içimde inanılmaz huzur dolduran ayrıca eşimle yaşadığım vede yaşamak istediğim her anı hayal etmemi sağlayan tek şarkı ilk duyduğumda ne hissettiysem hala aynı çoşku ve sevinçle dinliyorum ve beni çok iyi yansıttığına inanıyorum
bu mimler tüm bu yazıyı okuyanlara gitsin :)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

istanbul ayrı bi güzellik zaten..

Ülkü dedi ki...

Merhaba,
Şarkıya bayılırım :) masaüstü süper kız kulesine gidesim geldi yarım saatlik bir mesafede bana :)

Adsız dedi ki...

bende bu şarkıyı çok seviyorum ayrıca resimde çok güzel

Şerife dedi ki...

bana malesef yakın değil yakın olsada fırsat yok artık resimlerle avunuyorum

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Bu resme bakınca hep aklıma Orhan Veli gelir " İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı " diye başlarım ve i,çimden defalarca okurum o şiiri...Ne güzel bir şehirdir bu İstanbul ...İçinde yaşamaya doyamıyorum galiba :)))

Şerife dedi ki...

benimde en sevdiğim Orhan Veli şiiridir " İstanbul'u Dinliyorum Gözlerim Kapalı "

ASLI dedi ki...

Bu sarkiyi üstüme aliniyorum :)

Şerife dedi ki...

o zaman benden sana armağan gelsin hoş geldin :)