Yeni konser

Dün iş yerinde saatlerin bitmesini sayarken aklımda sadece eve gidip yemek bile yemeden uyumak vardı o derece yorgundum akşam eşim beni almaya geldiğinde konseri söylemese hiç aklıma gelmiyecekti Oktay Ertuğrul konseri bir aydır bekliyordum gitmek için ama dün öyle yorgundum ki kaldırabilirmiydim emin değildim.Belki bir dahada nasip olmaz diye gittim eğlenceli güzel bir konserdi çok fazla dinlememe rağmen halk müziğini sıkılmadan keyifli zaman geçirdim.
Konserin başında şarkılara bir türklü adapte olamadım sebebi Oktay bey'in eşi kimdi bir türlü aklıma gelmedi şarkıları aklıma geliyor görüntüsü aklıma geliyor hatta yıllar önce buzda dansda yarışmacı olduğu aklıma geliyor ama bir türlü ismi aklıma gelmiyordu eşim daha fazla dayanmadı kültür aş etkinliklerinden ismine bakmaya gitti geldiğinde zafer kazanmışcasına rahatlamışdı oda çok merak etmişti :) Efenin en yakın arkadaşı kim diyince bendeki tüm sis perdesi kalktı kendimi kontrol etmesem avaz avaz Umut Akyürek diyecektim :)
Konserde ilgimi dağatın bir başka unsurda kızı Melek Bal oldu valla öyle kıpır kıpır sevimli bir kızdı ki babasından çok onu takip ettim sürekli bir sahneye çıkma aşkı vardı kimi zaman tüm cesaretini toplayıp yavaştan yavaştan sahneye yaklaşıyordu tam geldim derken yanındakiler tarafından engelleniyordu yada babası ile göz göze gelince yerine tıpış tıpış gidiyordu :)
Tüm bu eğlencenin yanı sıra hüzünlendiğimde çok oldu özellikle yalan dünya şarkısından gözlerim doldu ağlamamak için kendimi zor tuttum en çok etkilendiğim kısmı ise şu sözler oldu
Sen ağladın canım ben ise yandım
Dünyayı gönlümce olacak sandım
bu iki mısra beni benden aldı
Böyle konserlerde hep aynı şeyi düşünüyorum öyle güzel sesleri var ki neden kimse tanımıyor yada şarkıcıyım diye dolaşan insanlar gazetelerden televizyonlardan hiç düşmezken bu insanlara hiç yer verilmiyor sesi çok güzeldi eşime dedim konser öncesi eski türk filimlerinde türkü seslendirenler gibiydi diye hafızam beni yanılmamış konser sonu yine aynı fikirdeydim
Kısacası yorgunluğumu alan güzel bir müzik şöleni dinledim

konserden değil ama paylaşmak istedim

8 yorum:

neval dedi ki...

kültür aş nin programları hep gidelim diye not düştüğümüz programlar ama şehir merkezine uzak olunca ,üşeniyor insan

Şerife dedi ki...

benim eşim orada çalıştığından dolayı gitmekte sıkıntı çekmiyorum :)

İkiz Annesi dedi ki...

Yalan Dünya'yı çok severim bende.
Sesi güzel olanlar ortada olmadıkları için sadece sanat yaptıkları için göz önünde olmuyorlar canım maalesef.Öyle bir düzen ki orası her hafta magazin programında yoksan birilerine laf atmıyorsan gelemiyorsun göz önüne:(

Şerife dedi ki...

Malesef öyle ama göz ardı edilen çok değerli sesler var

Adsız dedi ki...

ne mutlu sana güzel bir gece olmuş.

Adsız dedi ki...

konsere gitmeyeli uzun zaman oldu şöyle bir düşündümde en son emre aydının konserine gitmiştim :(

Şerife dedi ki...

çocukça yaşamak:çok güzel bir geceydi bir başka güzel geceye ise 2 gün kaldı :)

Şerife dedi ki...

sema:emre aydını bende çok beğenirim ama kısmet olmadı konserine gitmeye dilerim en kısa zamanda gidersin yeni güzel konserlere