Tutamadım sözümü

Söz vermiştim kendime uzun bir süre efenin oyuncak isteklerini yerine getirmemeye çünkü büyük hevesle alınan tüm oyuncaklar 24 saatini doldurmadan ya kırılıyor yada bir daha oynanmamak üzere terk ediliyordu.yine tutamadım sözümü :( dayanamadım bambaşka bir şey için gittiğim alış veriş merkezinde görünce aklımın kancaları takıldı bu şeker masaya bu son dedim içimden.Sonra başladım kendimi ikna etmeye gelişmesi bir şeyler öğrenmesi için önemli bir araç dedim ve 5 dakikada ikna ettim kendimi vede tabiki babasınıda


Her zaman iş dönüşü annemlere vardığımızda paşa başlar daha içeri girmeden para kazandınız mı anne? Baba oyuncak alalım mı ?Bu sefer elimiz doluya paşa uyumuş zorla uyandırdık uykusundan ama değdi çok sevdi masasını hemde onun istediği gibiydi cailloulu
çocuklar bu kareketerde ne buluyor hala anlamış değilim :)

Bütün akşam üzerinde resim yaptı,yemek yedi gülücükler saçtı iyi ki alımış dedim iyi ki gönlümü dinlemişim
birde not oğlum dün anneanesine ben nasıl sizin yanınıza geldim beni nerden aldınız diye sormuş ! annem telefonda söyleyince şok oldum hatta babasına anlatınca babası inanmadı
Zamane çocukları çok mu çabuk büyüyor yoksa ben benim zamanımı unuttum mu bilmiyorum hala şoktayım

6 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

Kıyamıyoruz alıyoruz hep zaten onlar da bunu bildikleri için gayet rahatlar :)) Şimdi oynayacaklar dilediğimizce alalım ne çıkar :)

Bu arada sorular konusunda haklısın..Verecek cevapları şimdiden hazırlamanız lazım..Sevgiler..

Şerife dedi ki...

ben çok hazırlıksız yakalandım 3 yaşında henüz nasıl böyle şeyleri düşünebiliyor anlam veremiyorum kim bilir daha neler yaşıyacağız
oyuncaklara gelince evet kıyamıyoruz ama son zamanlarda verdiğim oyuncak paralarına acımaya başladım oynasa değer verse gözümde gözükmez ama bi kenara atınca çok sinirleniyorum :)

İkiz Annesi dedi ki...

Calliou karakterli değil ama benim cadılarında var buna benzer masaları ve inan bundan hiç sıkılmıyorlar.İlk alırken bende hevesleri geçince bakmazlar yüzüne demiştim alalı neredeyse bir yıl olacak sürekli kullanıyorlar:))
Ah o soruları sorma hele bu gün öyle bir şey sordular ki eyvah dedim resmen ve kalakaldım...

Şerife dedi ki...

Ben sanırım almak için biraz geç kalmışım :)
annemele konuştum az önce hala masanın başında diyor yani bu demek oluyor ki efenin uzun zaman sonra sıkılmadığı ilk oyun gereci
Bence çok işimiz var kendimizi bir an evvel hazırlamalıyız şaşıracağımız sorulara

Angel dedi ki...

Oyyy yavrumm benımm yaa maşallah :)

Şerife dedi ki...

vesselam hoş geldin :)