Ağla gitar.....

Dün tüm haftanın yorgunluğunu atmama sebep olan şahane bir konserdeydim.Hem bedenen hem ruhen dinlendiğim müziğe doyduğum bir gece oldu. Her bir şarkı birbirinden güzeldi hangi birinden bahsetsem ki  mesela ağla gitarın melodisimi duygularımı sahlandırdı yok böyle bir melodi. Sevdim seni bir kere desem aşkımı kabarttı  Bana elleri ver ayrı bir tatdı ela gözlerine kurban olduğum daha bir başka güzel şarkıydı
hem klasik müzik,hem halk müziği, hem popüler müzik, hemde rum müzikleri ile harmanlanmış özel bir geceydi
insan aşina olduğu zaman daha bir güzel geliyor canlı müzikler rum müziklerinden at martini debreli hasan ancak bu kadar güzel seslendirelebilirdi.
Kim mi bu şahane şarkıları seslendiren büyük üstat Özdemir Erdoğan konser öylesine güzel geçtiki tüm salon ayakta alkışladı sanırım bir sanatçı için bundan daha büyük bir haz yoktur.En son geçen yıl izlemiştim kendisini en az şimdiki kadar mutlu ayrılmıştım konserinden
Benim için özel bir şarkıcı çünkü ikinci baharın üreticisi. Çoğu kişide olduğu gibi ikinci baharın bendede yeri çok ayrı üniversitedede oda arkadaşım emel trt sanatçısıydı şahane bir sesi vardı kaç kere istemişimdir bu şarkıyı söylemesini sabahlara kadar tekrar tekrar söylettiğim bile olmuştur beni hiç kırmadan okuduya her zaman gönlümde özel bir yeri olacak arkadaşımın.
Dün gece baharda kuşlar kadar şen ve neşeliydim.Annem, kocam ve oğlumla gittiğim konseri malesef anneciğimle izledim çünkü benim paşa benim kadar etkilenmedi hatta açık açık ben hiç sevmedim anne bile dedi :) ona bakmakta babasına düştü oğluna bir güzel gezdirmiş iş yerini arkadaşları ile tanıştırmış yaptığı işleri anlatmış hımmmm ,öyle mi nidaları ilede paşa dinlemiş babasını ve bu sayede kimse sıkılmadan konseri bitirmiş olduk çok güzeldi.İzlediğim diğer konserlere göre biraz farklı geçiyor konser şarkıları seslendirmeyi sevdiği kadar sohbet etmeyide seviyor kimi zaman güldürüp kimi zaman düşündürüyor hayatı ile ilgili küçük paylaşımlarda bulunuyor gençliğini müziğe olan aşkını neler yaptığını vede yapmak istediğini gönül rahattlı ile anlatıyor aslında konserlerde sanatçıların konuşmasından fazla hoşlanmıyorum fakat Özdemir Erdoğan bunu sıkmadan yapmayı başarıyor :)

 bu resim geçen yıl ki konserden

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel böyle arada bir değişiklikleri çok seviyorum..

Şerife dedi ki...

bende öyle o kadar çok mutlu oldum ki normalde cumartesi günleri çalışmak benim için işkenceyken bugün gayet sakin vede neşeliyim :)

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel ve keyifli bir gece olmuş canım:)

Şerife dedi ki...

İKİZ ANNESİ:evet çok eğlenceli bir gece oldu inşallah sezon kapanmadan bir kaç konser daha izleye bilirim