Kıymetlime

Bir Cuma günü, ezan sesleri ile , dualarımın karşılığı olarak geldin hayatıma
cumaların en güzelini yaşattın bana
rabbim şükürler olsun istediğim çoğu şeyi gönlüme göre verdi bir çok mutluluk yaşattı fakat, en mutlu olduğum andı senin yüzünü ilk gördüğüm an bitanem

Rabbimin bana verdiği en güzel, en değerli dünya nimetisin sen bebeğim
Rabbim, senin vasıtanla bana anne olma şerefini hediye etti.
Bunun için önce rabbime  binlerce şükürler olsun
sonra da sana binlerce teşekkür ederim Bebeğim.

şimdi 36 ay geçti ya artık ben büyüğüm diyorsun ya benim gözümde hala ilk gördüğüm andaki gibisin bebeğim şunu bil ki bu dünyadaki tek değişmeyen duygu annelik duygusudur bundandır ya cennet annelerin ayağının altında
Senin kollarıma aldığım andan itibaren uzunca süre yanından ayrılmamıştım sonra insanlık hali tuvalete gitmem gerekti gittiğimde içim içimi yedi ya ağlarsan ya duyamazsam ya yüzünü unutursam 1 dakikada kafamda o kadar çok tilki dolaştı ki anlatmam mümkün değil odama yaklaşırken bir bebek sesi duydum ağlayan bir çok bebek arasından senin olduğunu yüreğimdeki yangıda hissettim o an anladım ki bırak yüzünü sesini bile unutmam mümkün değil
Şimdi seni anlatan ne desem boş çünkü içimdeki sevgini gönlümdeki yerini anlatacak tek bir kelime yok dilim döndüğünce yazmaya çalışıyorum
Seninle birlikte bende büyüyorum daha duyarlı daha önyargısız ve de şevkatle  artık eskisinden daha çok canımı acıtıyor gazetede ki çocuklara yapılan işkence haberleri artık daha çok ağlar oldum filmlere çünkü her yerde sen varsın her baktığım yerde pamuk ellerin kara gözlerin var balbedemim
Her halini ben için ayrı bir güzellik en çokta uyurken sevmeyi seviyorum seni gecenin karanlığını aydınlatan nur yüzünü seyretmeye doyamıyorum
Beni çok değiştirdin çok bir bilsen senden önceki halimi uykuya düşkün olduğum kadar rahatıma da düşkündüm dar yerlerde yatamazdım taki sen doğana dek şimdi bir görsem kocaman yatağın en ucundayım her an sana bir şey olur korkusu ile biliyormusun kendimle en gurur duyduğum şey seni bir gece bile uykuya dalıp ağlatmadım küçücük ses çıkarsan uyanırdım çoğu zaman babanım haberi  bile olmazdı uyandığımızdan
Bu yıl bilinçli olarak ilk doğum günündü neredeyse her şeyi birlikte organize ettik senin istediğin arkadaşları çağırdık senin istediğin kıyafetleri giydirdim daha bir çok şey öyle mutlu öyle huzurluydun ki sana baktıkça gözlerim doldu hele birde ortalıkta iyi ki doğmuşum diye dolanışın yokmuydu beni benden aldı tüm gün

Bir tek şunu bil ki paşam.
annenin  çabaları, emekleri, feda ettikleri, elde ettikleri, her ne varsa hepsi senin için sen hayatıma girdikten sonra ne yaptıysam ne yaşadıysam senin için hem de hiç karşılık beklemeksizin  sade ve safça
Rabbim her zaman yardımcın olsun ne bu fani  dünyada nede ebedi hayatımızda yüzünden gülücükleri hiç eksik etmesin geçen yıllar ne gülen gözlerini soldursun nede gamzelerini 
Ve de dilerim adını taşıdığın Efendimize (s.a.v) layık ümmet olursun paşam


2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çoook güzel yazmışsın canım.Yüreğine sağlık Allah hiç bir evladımızın acısını göstermesin yanımızdan eksik etmesin...

Şerife dedi ki...

aminnnnn hiç bir annenin yüreği yanmasın bugün kayserideki çocukların başlarına gelenleri gazetede okudum anneleri kadar elbette olmaz ama içim yandı