Boş salıncak

Bazan insan kendini dünya işlerine fazla kaptırıyor bu dönemlerde çevresinde, etrafında neler olup bitiyor fazla farkında olmuyor ara ara kulak kabartmakla yetiniyor ben  az önce anlattığım dönem içersine girmiştim ki uzaklardan ve çabuk yayınlan kötü haberle silkelendim. Son günlerde televizyonda izlediğim haberlere gazatelerin orta sayfalarına ateş püskürüyorum.Evet anlaşıldığı gibi öfkem vede dinmek bilmeyen kızgınlığım Fransa ve ABD'ye
Arap ülkelerinde çıkan isyan ateşinin batının teşvifi vede oyunları ile olduğunu tüm haraketların oradan yönetildiğini  bunun barış,özgürlük, huzur yada güven değil kundaklama olduğundan adım kadar eminim.
Kadaffi’den ne kadar hoşlanmasamda  havadan ve denizden yapılan bu müdahalenin kabul edilemez olduğunu benim kadar herkes biliyor
Güya amaç Libyaya güven ortamı sağlamakya bunun gerçekleşmesinin  mümkün olmayacağını kavramak hiçde zor değil yakın tarihte yaşananlar gün gibi ortada. Afganistan, Filistin, Irak tarihlerine bakarsak, Mısırın iç yönetimine bütün Amerika başkanlarına bakarsak olan yine mazlum halka oluyor.Güya obama bir önceki başkandan daha adil daha güven verici olacaktı.bana kalırsa ikisinin arasında hiç fark yok.Aslında bir fark var en azından diğeri kötü emellerini açıkca söylemekten çekinmiyordu obama benim için tam bir hayal kırıklığı
Yine binlerce insan aç kalacak evsiz kalacak kimisi eşini kaybedecek kimisini aşını kimbilir kaç çocuk yetim kalacak kaç çocuk istismara uğrayacak kadınlara ne demeli onlarda bu silsileden pyını alacak değermi üç kuruşluk petrol için onca canın yanmasına
Bazen isyan ediyorum yaşadığım çoğu şeye şimdi görüyorum ki istediğim tv kanalına bakabiliyorum istediğim zaman istediğim yere gidebiliyorum yada oğlum oyun oynarken korku dolu gözlerle etrafa bakmıyorum hastalandığında doktora götürebiliyorum
tüm bunlar aslında benim için büyük bir nimet evet şununda farkındayım ülke olarak çokca özgür sayılmaz yönetimde asayişde bir çok aksaklıklar var fakat göz göre canlar yanmıyor 1 haftada 8 bin kişi ölmüyor
Bugün cuma diğer günlere göre dualar daha çok kabul olurmuş benimde bu cuma için duam
dünyada hiç bir çocuk acı çekmesin hiç bir salıncak boş kalmasın.....

4 yorum:

annelili dedi ki...

Güzel duana içten "amin" diyerek katılıyorum...

Şerife dedi ki...

dilerim dularımız kabul olur

eslemce dedi ki...

amin canım inşallah,zaten canm sıkılıyor,habaerlere bile bakmak istemiyorum,öyle çok kızıyorumki...öfkem hiçbir işe yaramıyor...bari dualarımız yarasın...sevgiyle

İkiz Annesi dedi ki...

Güzel duana yürekten bir amin canım benim...