galiba ben tutucuyum

ben özgür sayılabilecek bir bir çocukluk ve gençlik geçirmeme rağmen nedendir bilinmez biraz tutucuyum çünkü sevdiklerime zarar gelsin istemiyorum bu yüzden güllüyü interneten uzak tutmaya çalışıyorum ama başarılımıyım hayır çünkü benim gibi kafasına koyduğunu bi şekilde yapıyor araştırma ödevim var diyip saatlerce internette kalabiliyor  bende artık bazı konularda inat etmekten vazgeçtim mesela facebook açmak. Zarar gelir diye çok korkuyordum  baktım ki ben koruyum derken mesafeler açılıp gidiyor vede olmayan kalmamış ayrıca onun için inanılmaz bir istek haline gelmiş birde karne hepsi 5 olunca bende hediye olarak açalım dedim korkularım yersizmi yerlimi zaman gösterecek
ben Allahın emaneti kocamın kıymetlisi ile bir yola çıktım bu yolda ben rehber o yolcu  elimden geldiğince herşeye dikkat ediyorum bazen öfkeme yeniliyorum bazen gençliğime bazen anlamakta güçlük çekiyorum bazen anlaşılmakta ama rabbim bu emaneti ellerime verdiyse vardır bir sebebi umarım hayırlıdır umarım sevgi dolu huzur dolu kapılar açar ve dilerim tüm bunları görmeyi rabbim bana nasip eder

0 yorum: