Bendeki garip haller ve mantı

4 yıl önce veda ettim ben parfümlere o mis kokular paşaya hamile olmamla birlikte bana dünyanın en berbat kokusu gibi gelmeye başladı ara ara aldım ama bir iki denemeden sonra hep başkalarına hediye edildiler.Tam aştım derken tekrar hamile kaldım ve yine aynı şeyler kokusu ne olursa olsun fark etmiyor anında midem bulanıyor sabah eşim parfüm sıkacağı zaman oda oda kaçıyorum ve bu durumdan hiç hoşlanmıyorum
Hamilelik tüm hızıyla devam ediyor bebiş gün içinde beni rahatsız etmese de acısını sabah ve de akşam bazen gecenin bir yarısı çıkarıyor inkar etmeyeyim geçen haftaya göre bulantılarım daha az ama başladığı zaman nefes almakta bile güçlük çekiyorum hala geceleri uyuyamıyorum biliyorum aylar sonra bu günleri mumla arıyacağım
Eskiye nazaran daha az yemek yiyorum hatta açlık aklıma bile gelmiyor.Açlık gelmese de bebiş aklıma geldiği an kendimi baya zorluyorum.
Geçen gece kardeşimle otururken canım nasıl mantı istedi anlatsam kelimeler sığmaz dizi izliyoruz ama benim gözümün önünden soslu soslu mantılar geçiyor kalkıp yapıcam fakat aksilik olacak ya evde yoğurt yok eşime bekledim baya kardeşime söylemeye utandım.Kocacığım içeri girer girmez daha selam vermeden bana  yoğurt al diye tutturdum gülerek markete gitti açık bir yer bulmuş o gelene kadar bende mantıyı haşladım nasıl bir lezzetli olmuş nasıl kıvamında olmuş sanki ömrümde ilk defa mantının tadına bakıyorum doyana kadar yedim
10. haftanın içine girdik şükür sıkıntısız atlattık  geçen haftaları dilerim kalan 30 haftada aynı güzellikte geçer

29 yorum:

Unknown dedi ki...

canının ne kadar çok mantı istediğini anlayabildim zira, öyle iştahlı anlatmışsın ki, ben bile şu anda mantı ne zaman yiyebilirimin hesabına girdim.... :)

koku meselesi hakkındaki yorumun da beni şaşırttı...bir parfüm delisi ve yakın zamanda hamile kalmayı planlayan birisi olarak canım sıkılmadı biraz dersem yalan olur...

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

Şerife dedi ki...

gözde en kısa zamanda sende mantıya kavuşursun inşallah
bu hamilelik sürecinde alerjiler kişiden kişiye değişiyor umarım sende böyle bişey olmaz :)

Adsız dedi ki...

sorunsuz bir hamilelik geçirmen dileğiyle

Şerife dedi ki...

inşallah nalan :)

tülay dedi ki...

öncelikle blogun yeni haline bayıldım çok hoş olmuş insanın içine huzur veriyo sanki.koku konusunda seni çok iyi anlıyorum hamile değilim ama biliyon koku takıntım var işe gidip-gelmek zülum oluyo inş çabuk atlatırsın koku ve bulantı sorunlarını canım

Şerife dedi ki...

İnşallah arkadaşım bu arada hafta sonu seni gelinlikle görmek için sabırsızlanıyorum

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Keşke sadece kokudan etkilensem:( Midem durup dururken bile bulanıyor vahim durumdayım ben bu sıra:(
Bu arada o mantı olayını aynen bende yaptım geçen gece canım bir çekti ki ah ah bak yine canım çekti hazır çekmişken yapıp yesem mı bişey yiyemiyorum zaten;)
Bu arada ne varsa kocalardan var ama ya Allah eksikliklerini göstermesin:)

Şerife dedi ki...

bende akşam yemeğinde tekrar mı yapsam bak sen böyle yazında benimde canım çekti
rabbim sevenleri hiç ayırmasın

Nil dedi ki...

bende hiç böyle aşermeler olmadı.ne güzel. iyi ki olmadı. çünkü ben kocamdan isteyemiyorum nedense :)

neval dedi ki...

kötüdür değilmi halsizlikler,ağız tadı uçmuş gitmiş,sanki saman gibi nimetler..neyse iyiki sınırlı zaman.yoksa ne yapardık ?

annesiningülü dedi ki...

canım yarasın mantı :)

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem:benimde 2 hamileliğimede ilk oldu ama böyle konularda eşimden çekinmem

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur : yaradı valla mis gibi oldu :)

Şerife dedi ki...

neval : bu günlerin geçeciğini bilmek benim tek dayanağım yoksa böyle bulantı dolu günler çekilmez

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sıkıntıların var belki ama boşver be Şerifecim, sen yine de bugünlerinin tadını çıkar :))
şimdi diyorum ki bir mantı siparişi vereyim :)

Unknown dedi ki...

ama şerife olmadı ki sen anlattın benim ağzım sulansı:)))şaka şaka.
uyuuuuuuuuuuuuuuuu uyuuuuuuuuuuuuuuuuuuu bak çok pişman olacaksın:))eminim her yatayamayışında aklına gelip kendini zorluyorsundur.bende hamileyken eşimin parfününden dip köşe kaçardım :))kolaylıklar dilerim

Adsız dedi ki...

klasik hamilesin şekerim benim:)))))
inşallah herşey güzel gecsin..
sevgilerimle..şerifem:))))))

Sitare dedi ki...

kaçık seni:))bebiş mi istedi sen mi istedin hımm itiraf et:)tuhaf bir örnek hatta iki örnek de ben vereyim.
oğluma hamileyken en çok kıymalı börek canım çekerdi.bir gün öyle abartmışım ki küçücük bir tepsiye 1 kiloya yakın kıyma koyup yapmıştım.ve deli gibi yemiştim o böreği.
kızımdaysa hep ıspanaklı börek yedim.bu kez aşırı bulantıdan mutfağa giremez olmuştum da en kolay nasıl olur diye düşünüp kışın ortasında marketten donmuş ıspanak alıp yapmıştım:))

Uğur Böceği dedi ki...

Afiyet olsun Şerifecim...

İkiz Annesi dedi ki...

Blogunun yeni hali gayet güzel olmuş canım benim:)
Mantıya bayılırım ama bak canım çekti şimdi:)Sen ye ki kuzucuk büyüsün annesi ben hamileyken gözümün önünden şişe şişe turşu suları geçerdi dolapta her daim bir litrelik şişede turşu suyu koca bir kasede kornişon turşular dururdu.Hamileyken canının çektiği şeyin tadı daha bir farklı oluyor sanki:)

elif-kayra dedi ki...

afiyet olsun yarasın bebişe

Unknown dedi ki...

helal olsun şerife'm üşenmeden yapmışsın...baya baya canın çekmiş anlaşılan ..ellerine sağlık afiyet bal şeker olsun.Bir dahaki aşermeye daha kolay bir tercih yapar bebişin umarım :))))))))))))))
herşey gönlünce olsun gülüm...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Yarasin canim,hamile oldugunu bilmiyordum,kaciriyorum bazen,insallah bugünlerde gececek,yanliz sana tavsiyem,mutlaka ama mutlaka geceleri uyumaya calis ve hatta uyu yani,gündüz uyur gece uyanik kalirsan,inan bebek seni cok yorar ve dogdugunda geceleri uyumak istemez,sen bir sekilde bu düzeni kur olurmu,öptüm seni...

Krnc dedi ki...

Afiyet,şeker olsun bebişe yarasın inşallah:)

marifet ellerimizde dedi ki...

AY CANIM YAKIN OLSAKK BEN SANA MARKET ARATIRMIRDIYMMMM..HEMEN YAPIVERIRDIM..TABI SEN 4 COCUK TUTUCANN..SENINKIYLE 555 AY YOK KARNINDAKIYLE 6.AY YOKYOK GIDER ALIRDIK MARKETTEN:))))))))

MAŞALLAHH MAŞALLAHH SAGLIKLI SIHHATLI BUYUT KARNINDA INSALLAH..BIRDE CATLAK ICIN BOL YAĞLAN CANIM BENIM..

marifet ellerimizde dedi ki...

AY CANIM YAKIN OLSAKK BEN SANA MARKET ARATIRMIRDIYMMMM..HEMEN YAPIVERIRDIM..TABI SEN 4 COCUK TUTUCANN..SENINKIYLE 555 AY YOK KARNINDAKIYLE 6.AY YOKYOK GIDER ALIRDIK MARKETTEN:))))))))

MAŞALLAHH MAŞALLAHH SAGLIKLI SIHHATLI BUYUT KARNINDA INSALLAH..BIRDE CATLAK ICIN BOL YAĞLAN CANIM BENIM..

BÜTÜ dedi ki...

inşallah geriye kalan günlerde çok çok güzel geçer :)

muko dedi ki...

benimde canım çekti yahu :)
parfüm konusunda kız kardeşimde öyle olurdu,sadece parfüm değil,kolonya kokulu sabunlar hiç birine katlanamazdı hatta sigara kokusu sadece kokusu olsa iyi tvde sigara gördüğü zaman bile midesi bulanırdı

bu günlerinin çok çabuk geçmesini dilerim,sağlıkla bebeğini kucağına alınca hepsi unutulacak zaten
allah yardımcın olsun canım

otuzundansonra dedi ki...

afiyetler olsun,Allah yardımcın olsun inş.belirtiler aynı ise yine bir paşa daha mı olcak acaba ?