Enler

Sevgili sessiz teyyare beni mimlemiş.Biraz geç gördüm kısmet bugüneymiş.


En İyi Tasarım; icimizdekikarnaval
En Kendini Anlatan ;ikiz buyutmek,annesinin gulu,yazan anne,bir mucizem var
En akıcı ;nehir ida,sezobigo
En güldüren ;busemiz,sezobigo
En alışveriş yapan;eslemce hayat
En güncel ;otuzundan sonra ,
ennstyle,ada şehir
En dobra:sessiz teyyare,sitare-sevgiden sevgilerle,
En gezgin:cocukca yasamak,
En hamarat:mutfaga buyrun,marifet ellerimizde,necla,mukonun gunlugu
En duygusal:ömrümde yeni bir nefess
En fedakar:aynur küçük hala
En heycanlı:benzemez kimse bana
EN taze:ugur bocegimsin



39 yorum:

Nil dedi ki...

En başlıklarını çok sevdim.Ne güzel çok yalın cevaplamışsın. ben kırk takla atmıştım. kaç tane karalama tükettim :)
tşk ederim beni En'lerine layık gördüğün için.

Şerife dedi ki...

zevkle okuduğum bloglar arasındasın ilk aklıma gelenleri yazdım :)

neval dedi ki...

darılsammı sevinsemmi bilemedim şimdi bak :)

Sitare dedi ki...

yirim yirim:))

AyçA dedi ki...

Şerifecim çok soğol bitanem öncelikle blogumdaki güzel yorumun için daha sonlar blogların enleri arasında beni en güncel blog seçmiş olman:) En kısa zamanda da kendi blogumda yer vericem:))))

http://ennstyle.blogspot.com/

tubitos dedi ki...

canım çok teşekkür ederim bana da yer verdiğin için:) heyecanım oralardan anlaşılıyor demek :) öpüyorum tatlım sevgiler

Şerife dedi ki...

neval:Darılma çünkü kim ne der öyle mi olur böyle mi olur demeden içinden geleni yazdığın için dobra olarak gördüm:)

Şerife dedi ki...

Sitare :bayılıyorum ben senin kadınları eleştiren yazılarına :)

Şerife dedi ki...

AyçA :takipdeyim merakla bekliyorum enlerini

Şerife dedi ki...

tubitos :Nişan sürecinde yaşadıkların benide en az senin kadar heycanladırıyor ilk aklıma gelen oldun :)

Ülkü dedi ki...

Hep gül :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne yalan söyleyim bana en uygun olanı seçmişsin gerçekten...
buraya emek veren herkes zaten en en en en değil mi
çok teşekkür ederim Şerifecim

sevgiyle kucaklıyorum seni...

Şerife dedi ki...

Ülkü SAYENDE HEP GÜLÜYORUM ZATEN :)

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) AYN SEVGİDEN BENDEN SANA AYNUR HANIM BLOGDA FEDAKARLIK DEYİNCE AKLIMA İLK VE TEK GELEN İSİM OLDUNUZ :)

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim benide hamarat bloglarda gösterdiğin için tok teşşkkk ederim.çok mutllu oldum.öpüyorum seni.

Şerife dedi ki...

E HAMARTSINDA ONDAN EKLEDİM HER PAYLAŞTIĞIN YEMEK BİR BİRİNDEN GÜZEL OLUYOR

annesiningülü dedi ki...

yeeehuuuu sayende bende ennn oldum ;)

Şerife dedi ki...

bende sevinmene çok sevindim :)

Uğur Böceği dedi ki...

Bu benim ilk MİMim... Ne yapmam gerektiğini En Fedakar Aynur ablama soruyorum hemen...
Çok teşekkür ederim...

Şerife dedi ki...

rica ederim :) ilk mimin benden olmasına ayrıca çok sevindim

otuzundansonra dedi ki...

teşekkürler ,canımsın.

Şerife dedi ki...

rica ederim :)

necla dedi ki...

canım bu mimi hemen hemen her blogda okudum ama en sade ve anlaşılır seninki olmuş bende enkısa zamanda evime bi yerleşeyim hemen cevaplıycam.teşekkür ederim tatlım hamarat şeçmişsin beni çok sevindim valla diğer kategorilerdeki bloglarıda takip ediyorum hepside çok doğru tespitler olmuş .benim cevaplarımda seninkine yakın olucak .. çok öpüyorum seni ..

Unknown dedi ki...

şeerife şimdi gördüm ve çok sevindim mutlu ettin ve mutlu olursun inşallah:))
çok öptüm sağolasın:)

adaşehir dedi ki...

Canım beni de layık gördüğün için çok teşekkür ederim :)

modafobik dedi ki...

Hii ben yokum ama burda diye mızmızlanırmışım :D

Adsız dedi ki...

şerifecim çok teşekkür ettim beni enlerden birine layık bulduğun için.en doğru yere koymuşsun bu aralar pek gezemesekte...:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim Şerife ciğim :)))

Şerife dedi ki...

necla :beğenmene sevindim :) daha önceki yorumlarda dediğim gibi ilk aklıma gelenleri yazdım

Şerife dedi ki...

sezobigo:bu post en sevdiğim post oldu :)

Şerife dedi ki...

adasehir: ne demek her gün ne paylaştın diye merek ediyorum

Şerife dedi ki...

Modafobik :unuttuğum için üzgünüm

Şerife dedi ki...

serap-asya:bilmezmiyim hiç uğramaz oldun bloglara

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval rica ederim çok beğeniyorum sayfanı

İkiz Annesi dedi ki...

Teşekkür ederim canım sağol :)

Ebru dedi ki...

Şerifeciğim teşekkür ederim canım

Şerife dedi ki...

Nehir İda : ZEVKLE OKUYORUM YAZILARINI

Bir İnce Ses dedi ki...

Mim'e katıldığın için teşekkürler :)

Şerife dedi ki...

rica ederim :)