Şimşek mekkuin ve Efe

Efe paşanın bir dileğini daha gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşıyorum evet çok istediğini dile getirdikten sonra aklımızda olan bornozunu aldık. Üstelik tam istediği gibi şimşek mekkuinli :) Alınca eve giden yol bitmek bilmedi bana. Biran önce verip heyecanını görmek istiyordum ama eve vardığımda asıl süpriz beni bekliyormuş çünkü Efe yoktu dedesi parka götürmüş yaklaşık yarım saat bekledik iftara doğru geldiler.Bahçeye karşılamaya çıktım göz göze geldiğimiz ilk an bir süprizim olduğunu söyleyip  gözlerini kapamasını istedim hemen kapadı paketi eline verince en az bizim kadar heyecanlandı içindekini görünce verdiği tepki tüm dünyaya değerdi yaşasıııııııııııın diye nasıl kahkahalar atıyor 
İyi ki almışız diye kaç kere içimden geçirdim sayısını hatırlamıyorum kendi evimize geçince hemen bıcı bıcıya girdik her zaman uzunca kalmak isteyen paşa bu sefer çıkayım artık demez mi sırf bornozuna sarılmak için kırarmıyım hiç paşa mı hemen çıktık banyodan. Keyfini çıkara çıkara dolaştı evin içinde arada sırada aynaya bakmaya gitti nasıl duruyor diye
Çocukları mutlu etmek ne kadar kolay
Nevresim takımından sonra ilk bornozu da şimşek mekkuinli oldu sinemalarda yeni filmi gösterime girdi ama babamız gitmemize izin vermiyor çünkü henüz erkenmiş bence sakıncası yoktu ama babamızın da vardır bildiği onun için ısrar etmedim içimde belki fikri değişir umudunu yitirmeden :)



16 yorum:

Uğur Böceği dedi ki...

En güzel mutluluk onun yüzünün gülmesi değilmi... Allah yüzünden gülücükleri eksitmesin...
Çok yakışmış paşa ya...

Şerife dedi ki...

çok teşekkür ederim :) rabbim nerede olursa olsun tüm çocukların yüzünü güldürsün özellikle de şuan açlık çeken somalili çocukların

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah çocuklar...mutlulukları insanı nasıl da mutlu ediyor değil mi Şerifecim

tüm evlatları sevdiklerine bağışlasın Rabbim...sağlıkla...

Şerife dedi ki...

amin Aynur hanım
Dediğiniz gibi onun mutluluğu mutluluğuma mutluluk katıyor

annesiningülü dedi ki...

mutluluk yüzünden okunuyor :)
hep gülsün böyle canım :D

Ülkü dedi ki...

Oy paşam benim güle güle kullan :)

mutfagabuyrun dedi ki...

çocukların mutluluğu ne kadar önemli.onlar bir mutlu olurken biz onların mutluluğuyla binkere mutlu oluyoruz.gülerek giysin paşan canım.sevgiler.

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur:inşallah

Şerife dedi ki...

Ülkü : bizim ki güle güleden çok kahkaha ata ata kullanıyor

Şerife dedi ki...

sevda:bin kere belki milyonlarca kere mutlu oluyoruz rabbim hepsini korusun

Unknown dedi ki...

Ne güzel süpriz yapmışsın, heyecan olmuş...
Çok yakışmış yakışıklıya , ayrı bir güzellik katmış :)

nohut oda dedi ki...

gule gule kullansın mınık adam:)

otuzundansonra dedi ki...

Güle güle kullansın,pekde yakışmış bıçırıga.

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval:demi bakmalara doyamıyorum :)

Şerife dedi ki...

nohut oda:çok teşekkür ederiz :)

Şerife dedi ki...

otuzundansonra:daha iyileri sizin olsun :)