Blog yazma yeri

sezobigoya çok teşekkür ederim beni mimlediği için
1-) Blog yazma yeriniz neresi ?
Evde bloga bakma imkanım fazla olmuyor bundan dolayı tamamını iş yerinde masamda fırsat buldukça yazıyorum yazdıkça dinleniyorum yazı bitiminde yüzümde kocaman bir gülümseme oluyor  iyi ki yazıyorum çünkü son 4,5 ayda çok iyi kişilerle tanıştım  ve aynı gülümseme ve tebessümlede arkadaşlarımın bloglarını okuyorumhatta bazen okumak yorum yapmak yetmiyor eşime anlatıyorum
2-) Kimler biliyor blog yazıdığını  ?
ben hiç bir zaman gizemli biri olamadım tutamam öyle içimde sevinçlerimi üzüntülerimi illa paylaşacağım
bunun için öncelikle eşime söyledim sonra kardeşlerime ve anneme iş yerinden kimse bilmiyor çevremden de bir arkadaşım biliyor

bende bu güzel konulu mimi aşağıdaki arkadaşlarıma gönderiyorum atladığım varsa affetsin şimdiden birde cevaplamak isteyenlere gelsin
cocukcayasamak sevgili serap
sessizteyyare sevgili neval
yigitkartal sevgili aynur
yazananne sevgili aslı
yaruzee.sevgili gönül
ikizbuyutmek sevgili aylin
sevgidensevgilerle sevgili sitare
balbocukleri sevgili serpil
icimizdekikarnaval sevgili ilknur
annesiningulu sevgili bahar
herseyeragmenhayatguzellll
silbastanyeniden sevgili gülcan
mutfagabuyrun sevgili sevda
goksubeyaz sevgili sema
ülkücüm seni unutmadım cevapladığın için yazmadım :)

15 yorum:

Unknown dedi ki...

cevapladığın için teşekkür ederim vede öperim:))

Şerife dedi ki...

asıl ben teşekkür ederim beni de mimlediğin için :)

yaruze... dedi ki...

yaruze,Gönül:)

Şerife dedi ki...

özür dilerim :) akılıma gelmedi ismin artık hiç unutmam

neval dedi ki...

mimi aldım şerifeciğim

Şerife dedi ki...

en kısa zamanda bekiyorum :)

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim iyiki yazmaya başladın.büyük bir zevkle okuyorum yazılıarına.ayrıca mim için teşekkürler.en kısa zamanda cevaplayacam.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

evde blog yazmak kabus zaten..bin kez bölünüyor..ben yanlız olduğum zamanları seçiyorum..ben blog hakkında hiç kocamla konuşmam..ama konuşsak güzel olurdu..

Sitare dedi ki...

en tez zamanda yazıcam,söz:)

Şerife dedi ki...

sevda :Sevda yazını okuyunca öyle mutlu oldum ki anlatamam bende aynı zevkle o güzel yemeklerini okuyorum :)

Şerife dedi ki...

öz'üm :Bence eşine en kısa zamanda bahset çünkü herşey o zaman daha farklı daha güzel oluyor en azından bende durum bu şekilde :)

Şerife dedi ki...

Sitare:büyük bir merakla bekliyorum :)

annesiningülü dedi ki...

ooo bende varmışım mim'de :) en kısa zamanda cevaplarım canım ;)

Şerife dedi ki...

en kısa zamanda bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

cevaplıycam en kısa zamamnda teşekkürler.