Ne güzel bir gündün sen :)

Hani insan yaşadığı bazı anların hiç bitmesini istemez ya hani bazı günlerin tadı damağında kalır ya hani etkisinden kurtulamaz ya işte öyle güzel bir günde benim için dün yaşadıklarımız Mutluluk yanı başımdaymış da ben görememişim
Dün evimizin balkonundan bize göz kırpan bahar çiçekleriyle dolu içimizi kıpır kıpır eden  yerdeydik.Aslında yazsam ooooooo bitmez içimdekiler ama yazmak istemiyorum sadece resimler bir kez daha bir kez daha bakmak istiyorum
Güzel bir hafta sonu geçirdim dilerim aynı güzellikte bir hafta yaşarım.










32 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Face de gördüm tatlım hepsi birbirinden güzel kareler.
Mutluluğunuz hiç bozulmasın inşallah:)

adaşehir dedi ki...

Hep mutlu olun inşallah canım :)

Şerife dedi ki...

aylinciğim çok teşekkür ederim rabbim herkesi mutlu etsin gönlünde kalbinde ne varsa hepsini kabul eylesin

Şerife dedi ki...

adasehir:İnşallah :) hep birlikte

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH mutluluğunu bozmasın canım.nazarlardan korusun.maşallah.öpüyorum.

Şerife dedi ki...

sevda bugün hepiniz mutlu olmama sebebsiniz varlığınızla iyi ki varsınız :)

Tontirik Tarifler dedi ki...

çok güzel resimler bunlar.Allah mutluluğunuzu daim etsin canım :)

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim sana da uzak değil bu yerler keşfede bilirsin :)

Unknown dedi ki...

daimi olur bu günleriniz inşallah .fotolarda güzelmiş:))

Şerife dedi ki...

umarım hep böyle neşe içinde oluruz birgül çünkü mutluluktan öte hiç bir yok :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

daim olsun Şerifecim
sevdiklerinle ve sevenlerinle inşaAllah...

annesiningülü dedi ki...

sayende hafta sonunu daha bir iple çeker oldum :)

Adsız dedi ki...

seninle ve minik yavrularımla gecen her günümüzün bu güzel gün tadında geçer inşallah....

Şerife dedi ki...

aynur hanım güneşin tamamen kendini gösterdiği bu güzel günlerde hep sevdiklerimizle el ele olalım

Şerife dedi ki...

baharcım al benden de o kadar iple çekiyorum bir daha ki pazarı umarım yine güneşli ve cıvıl cıvıl olur

Ebru dedi ki...

Dilerim bütün günlerin öyle olsun:)

Şerife dedi ki...

Nehir İda:inşallah başka ne isterim ki böyle olsa her günüm :)

zeynep dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun inş...Nihayet güneşi gördük de içimiz ısındı d:))

neval dedi ki...

minik delikanlının gözlerindeki mutluluk her şeyi anlatıyor şerifeciğim

Noblesse dedi ki...

hafta sonu yaşadığınız mutluluk hep sizin ve sevdiklerinizle beraber olsun.Sevgiyle kalın.

Reyhani dedi ki...

Allah bu gülen yüzlerinizi soldurmasın heeeeppp mutlu etsin inşallahhh....

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bi yermiş. içim açıldı.. harika.. iyi haftalar..

Şerife dedi ki...

zeynep:bu yıl güneşli günleri geç bulduk umarım erken kaybetmeyiz

Şerife dedi ki...

nevalcim o mutlu oldukça ben coştum sıkıldı yavrum karanlık günlerde evde oturmaktan çok eğlendi çok mutlu oldu

Şerife dedi ki...

Noblesse :çok teşekkür ederim hep bilirlikte güzel sevgi dolu bir yaz yaşıyalım :)

Şerife dedi ki...

Reyhani :inşallah :) daha ne isterim rabbimden

Şerife dedi ki...

Gülcan:iyi haftalar :)

balböcükleri dedi ki...

nefis fotolar özellikle kızın çok gzüel çok hoş bir gençkız olma yolunda.sende genç annesin ne güzel bende öyle olucam inşallah

Şerife dedi ki...

bende bakmaya doyamadım resimlere çocuklar hangi ara büyüyor anlamak takip etmek mümkün değil umarım sende o güzel günleri görürsün :)

ASLI dedi ki...

Bahar herkese ne iyi geliyor.
Ne güzel kocaman bir kizin tatli bir oglun var.Bharda gelmi$ daha ne olsun :)

üzüm kuşu dedi ki...

ne güzel cıvıl cıvıl :)

Şerife dedi ki...

cemre : çok teşekkür ederim