Bekliyorum

 İçimde bir yorgunluk,takatsizlik, saatlerce hatta günlerce  uyuma isteği  ben hep böyleydim  ne zaman daralsam kaçış  yeri bulamasam uyumak isterim  bir çocuk  gibi sanki uyuyunca herşey  geçecek  gibi babam öldüğünde de günlerce uyumuştum bir çoğu  laf etmişti arkamdan. Insan karşısındakinin görüntüsünde  bir seyler çıkardığını  sanıyor  ruh halini bilen yok. Büyüdüm  yadırgamıyorum  artık.

Evde onlarca is var 2 haftadır  utu yapmadim elim kolum kalkmiyor icimde bir devin uyanışı  var. Sancı  cekiyorum biliyorum  ama belirsizlikler beni yoruyor.

Canım  eşim  beni benden cok düşünen  yol da ki yönüm kıymetlim nasılda  fark etti benim bile giremediğim  delhizleri  onunla konusmak şifa  bulmak gibi  beni anladığını,

 sevdiğini  yuregimin derinlerinden hissediyorum .

Geleceğime umut oluyor , içimde ki firtina dindiginde hersey daha güzel  olcak sadace bekliyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun. her şey üst üste geldi bu aralar. insan bunalıyor gerçekten. yalnız değilisniz. hepimiz kapana kısılmış gibi hissediyoruz bu aralar.