Okuyanlar kulübü yeni üyesine kavuştu :)

İlk karnesini aldı Eslem öyle hevesli öyle mutluydu ki verdiğim kararın ne kadar doğru olduğuna şahitlik etmek paha biçilemez bir duyguydu.
Artık okuma yazma biliyor prensesim bu ilk adımlarında onun için özel kendini de özel hissettirecek bir hediye almalıydım çok düşündüm çok araştırdım sonun da https://www.elovya.com/ sayfasına ulaştım.
Titizlikle hayal ettiğimden de öte harika bir hikaye kitabı hazırladılar tabi hikayenin asıl kahramanlarından biri de Eslem
Eslem'in şaşkınlığı hala gözlerimin önünde
Her gece yatmadan önce hikayemizi okuyoruz gözlerinde bir parıltı oluyor ki işte o an dünyalara bedel
Hikayede bir kısım var işte orada sihirli bir kelime geçiyor yavaşça yanıma sokulup ben söyleyeyim anne diyor tamam izni çıkınca kulağıma eğilip ''Eslem'' deyiveriyor
Okuyanlar kulübünün yeni üyesi artık benim kızım :)




0 yorum: