Hoşgeldin 2018

Çok uzun zaman olmuş çocuklarıma,hayatıma notlar bırakmayalı ne çok ihmal etmişim.

Yazacak anlatacak onca şey var  mesela her ay gelişimini yazdığım küçük bebeğim artık 5,5 yaşında abisi neredeyse 10 olmak üzere  ya bana ne demeli 32 yaş pat diye çıka gelmiş çok hayalim var 2018 yılına dair rabbim sağlıklı,sıhatli bir ömür verirse gerçekleşmemesi için hiç bir engel yok.

Hedef listem
Bu ay ilk defa aldığım edebiyat dergisi olan sabitfikri 12 ay boyunca almak yeni yolculuklara adım atmak.
Bir yılda 52 kitap bitirmek  her biri hakkında küçükte olsa not almak
Zamanımı daha akıllıca kullanıp evime daha fazla zaman ayırmak
Bir yıl boyunca sevdiğim müzikleri not etmek
Cesaret edersem hobisel faliyetlerde bulunmak mesela el işi olabilir
Bolca fotoğraf çekmek  ve beğendiklerimle 2018 albümü yapmak
Beni depresyonun eşiğine getiren çocuk odasını baştan sona değiştirmek geçmişi bir çırpıda silmek
Sevdiklerime sevdiğimi bolca hissettirmek
Belgesel izleme alışkanlığım yeni yeni oturdu bunu ilerletmek
Yıl sonu en az 5 kilo vermek hedefi az koyuyorum ki başarması kolay olsun
Beni yoracak,kıracak,üzecek olaylardan elimden geldiğince uzak durmak
 Güzel günler getirsin 2018

4 yorum:

zoitsa dedi ki...

hoş geldin şerife ..seni görmek güzel

Şerife dedi ki...

Teşekkür ederim hatırlanmak ne kadar güzel :)

Handan dedi ki...

Kocaman olmuş çocuklar :) Hoş geldin.

Şerife dedi ki...

hoş buldum çok mutlu olduğum mesajını görünce :)