Bin şükür


Allah'ım sana şükürler olsun ki hergün gözlerimi karanlıktan ışığa açıyorum. Tüm güzelliklerini görebiliyorum. Gözlerime değen ruhumun derinliklerine inen sevdiklerimin gül Cemallerini görebiliyorum. Acılarına, sevinçlerine yalnızlıklarina,hasretliklerine şahit olabiliyorum. Sana şükürler olsun ki Ellerimi hissedebiliyorum. .. Ellerim değiyor değerlerime, kıymetlerime... Dokunuyorum hissediyorum sıcağıni soğuğunu... Sana şükürler olsun ki gulumseyebiliyorum... Dudaklarım dan dokulebiliyor cümleler, tadını alabiliyorum ... Sana şükürler olsun ki kokuyu hissedebiliyorum. Kimi zaman geçmişin kimi zaman taze bir çiçeğin kimi zaman bir bebeğin ... Şükürler olsun ki duyabiliyorum . En güzeli arkamdan anneeee diye bagiran gülümseyen evlatlarımın seslerini , müzik notalarını ,akan suyun sesini ... O kadar çok sukredecek bir zenginliğe sahibim ki anlatmakla bitmez... Bunun için rabbim sana şúkrediyorum ediyorum. Yüreğimi, ruhumu, bedenimi korumayı bana hep nasip eyle.

0 yorum: