Sonsuzadek Maç

Yığınla ödevi dururken  kendi başına bişeyler çiziyor yazılar yazıyor kimi zaman kendi kendine gülümsüyor kimi zaman kendi yaptığına şaşkın şaşkın bakıyor.Herkesten uzağa çekilmiş kendi halinde bende uzaktan izliyorum ne yapıyorda böylesine duygu geçişleri yaşıyor diye meraktan çatlasamda gitmedim yanıma.Belki en güzel resmini yapmak üzere diye kendi kendime fikirler geliştirirken  sonunda bir kumandan edasıyla yanıma yaklaştı bak bakalım anneciğim beğenecek misin dedi?
Elimde A4 kağıtlardan  ard arda yapıştırılmış  bir kitap vardı.Kimsenin yapmasını istemediği sadece kendi duyguları ile hareket ettiği ve sonucunda sulu göz annesini ağlatan harika bir eser ellerimdeydi.
Kendi hikayesini yazmak istemiş ismi şahane tam ona uygun ''Sonsuzadek maç'' Futbolcu Efe'nin hikayesi anlatılıyor kimi yerleri okumakta zorlansam da kimi yerlerinde gülmekten öldüm hele Efe'nin gelişi ile Tuzla sporun karşı takımı 900-1 yenmesi gibi  hayal gücü işte
Benim için çok özel bir işaret ve ben bu işareti hiç bırakmıyacağım.Dilerim bir sürü bir sürü hikayeleri olur ve dilerim hep ilk okuyan ben olurum.
Resim ödev yaparken çekilmiş bir resmi temsilidir :)

0 yorum: