Bahar geldi günler azda olsa uzadı

Çalışan anne olduğumdan  birlikte geçen zaman daha bir kıymetli daha bir sevgimizi kuvvetlendiriyor.Birlikte fazla ve eğlenceli vakit geçirdiğimizde ertesi sabah ayrılmak vedalaşmak çok zor oluyor.Anlayışlı benim kuzularım istemeseler de kabullenmeyi biliyorlar başlıyorlar gün saymaya yatcaz kalkcaz tatil olacak moduna geçiyorlar.Bi onlar etkilenmiyor birlikte geçen zamandan benimde damağımda kalıyor o eşsiz zamanların.Güçlü görünmeye çalışsam da içim içimi yiyor biliyorum herşey onların geleceği için ama gel de gönlüme anlat.
Efe'yi okula bırakmak üstünü giydirmek beslenmesini hazırlamak kolay kolay nasip olmuyor bana.Yada okuldan almak.Birlikte yaptığımız kahvaltılarında sayısı çok az hafta içinde
Dün felek güldü yüzümüze paşamı okula bıraktım.İçim içime sığmadı ne keyifli o okula varana geçen süre sonrada prensesi parka götürdüm.Eve varır varmaz sızıp kalacak kadar çok oynadı parkta kaydı sallandı şarkılar söyledi arkadaşı ile oynadı kendisine soru soranlara öz güveni ile cevaplar verdi.Göz takibimden sıkılıp sen kipap okusana anne diye  beni yönlendirdi.Mini bir piknik bile yaptık  çimlerin üzerinde içimizde olan sıkıntıları özlemleri birbirimize gülümseyerek attık.
Birde benim için birbirinden güzel pozlar verdi elma yanağım.




0 yorum: