Zakkum

Günlerce merak için 15 ocak günün gelmesini bekledim o gün gelip çattı dün gece ve çocukları anneme bırakıp canım sevgilimle konser için yollara düştük.Geçen onca seneye rağmen kendimi liseli aşıklar gibi hissetsem de her iki konudan biri çocuklara çıkınca geçen yılları idrak etmek güç olmadı.Hayal ettiğim gibi benim için çok özel bir konser oldu bir çok şarkıyı söylerken sözlerini unutan ben bildiğim tüm şarkılarını eksiksiz söyleyerek eşlik ettim.Sevdiğimin omzunda sevdiğim müziği canlı canlı dinlemek gibisi yokmuş şaun biraz çenem ağrıyor sanıyorum kendimi fazla kaptırıp baya avaz avaz söylemişim.
Enteresan bir grup zakkum solisti bence dünyada yaşamıyor bambaşka bir alemde  şarkıya başladığı an bizimle iletişimi kesiyordu.Gördüğüm ve bildiğim kadarıyla gruplarda ritim tutan bateri çalan kişiler çılgınca hareketler yapar mesela gece yolcularında,yüksek sadakat konserlerinde durum benim gördüğüm gibiydi ama Zakkumda baterist sürekli tavana bakıyordu sakin bir ritimde batersini çalıyor ve itiraf etmeylim çok ürkütücüydü.Tüm şarkılarının sözlerini baterist yazıyormuş dünden beri düşünüyorum şarkılar hem bir ayrılık üzerine kurulu bir insan hiç mi mutlu olmaz hayatı hep mi karamsarlıklarla dolu olur onunda bizimle aynı dünyada yaşadığına inanmıyorum.