bal böcüğü

Bu sabah yine ağlarken bıraktım seni her pazartesi aynı şeyi yaşıyoruz garip bir kısır döngü 2 gün harika zaman geçiriyoruz ve 5 günlük ara vermek zorunda kalıyoruz ben anlıyorum anlamaya çalışıyorum sabretmek için elimden geleni yapıyorum ama sen o minicik kalbin olanları algılamaka sabretmekte güçlük çekiyor.
İşte tam bu yüzden ben o meşhur pazartesi senduromunu kat kat yaşıyorum.Bu sabah öpücüklere boğarak uyandırdın beni gece uyuyamadığım için göz kapaklarımı zor açarken ''ayan anne ayyan yütfen'' diyişinle içimi kaplayan huzuru tarif edemem minik kelebeğim
Bugünler iyice tatlandı güzel dilin.Böleyim mi demek çok zor gelecek ki ''öleyyim mi ?'' diyorsun :)
Hiç birşey konuşmadan hiç birşey yapmadan saatlerce seni izleye bilirim bal böceğim öyle tatlı öyle naif öyle şirin bir kızsın ki rabbim bahtınıda açık eder inşaallah.

0 yorum: