Tabak boyamaca

Çalışan anne olunca boş vakitlerinin çoğu yavrularını hayal etmekle,onlarsız geçirdiğin vakitlerin telafisi nasıl yaparımla geçiyor işte tam da  dün bu konu hakkında kafa patlatırken aklıma bir kaç fikir geldi. İlki Efe'yi yemek yemeye sevk edecek hemde onun için kendi elimle yapmış olabileceğim bir tasarımıdı ve anında kocişi aradım eksiğim olan küçük malzeme için ve bugün de hayalimi gerçeğe dönüştürdüm.Diğer fikrimi çocuklarla evde yapınca paylaşırım.
Kabul ediyorum bu konuda sıfır yeteneğe sahibim. Hiç bir zaman okulda resim derslerim iyi olmadı hiç bir zaman bişeyleri tasarlamak istemedim.O yüzden bu yaptığım benim için büyük bir adım :)

Malzemeler basit boş bir tabak isterseniz bu cam şişe,cam tabak,kupa vs bir çok şey olabilir hayal gücünüze bağlı birde yıkandığında çıkmama özelliği olan bir kalem
Buda son hali akşam Efe'nin tepkisini çok merak ediyorum :) 

2 yorum:

Lezzet sarayı dedi ki...

Çok şirin olmuş, ben Efe olsaydım kesin yerdim ;))

Şerife dedi ki...

inşallah efe'DE yer akşamı dört gözle bekliyorum