SEVGİ VE ŞÜKÜR

''SEVGİLİM'' sana söylediğim sevgi sözcüklerinin içinde en beğendiğim sana en çok yakışan beni en çok ifade eden ve 6 yıl dolmasına rağmen hala ilk gün ki gibi hissetmenin karşılığı sözcük
Yüreğimde öyle özel bir yerdesin ki gün geçtikçe kıymetleniyor gün geçtikçe daha da özelleşiyorsun
Kaç kişiye nasip olur bilmem ama sanırım aşık olmayı nasip eden rabbime iyi ki  ama iyi ki  gönlümde bu filizin yeşermesine izin vermişsin diye binlerce kez dua etmek aşkın en güzel yanı
Canım sevgilim sen şuan mışıl mışıl uyuyorsun bense güzel bir planın temellerini atıyorum uzun bir işe soyundum sanırım aylarımı alacak varsın alsın sonucu hayal etmek bile kalbimin ritmini bozmaya yetiyor
Şaun sevgim ve şükrüm kol kola girmiş mutluluğun doruğunda nefes nefes birbirlerine akıp gülümsüyorlar yine yan yanayız diye göz kırpıyorlar
Söz konusu sen olunca içimde güzelliğe dair ne varsa bir bir hort
luyor bugün sıra sevgi ve şükürde
Hani bir şarkı var ya ''Eve senle dönüyorsam evden senle çıkıyorsam aşksın sen'' diye  işte fonda şuan o var ve ben sanırım bu gece sabahı zor getiricem
Şunu bil ki sen bu hayatta ki uğurum,şansım ve en büyük hediyemsin
SENİ SEVİYORUM
.....SEVGİLİM.....

1 yorum:

Deniz dedi ki...

Ellerine saglikk. Allah bir omur mutlu mesud etsinn ins.