KIKIRDAK

Adını tam olarak koyamıyorum bazen zamansızlık,bazen doyumsuzluk, bazen hüzün, bazen hedeflere giden yol işte benim için böyle karmaşık bir durum çalışmak
Çok özlüyorum yavrularımı çalıştığım saatler içersin de burnumun direği sızlıyor  resimlerine baktıkça ve zaman dolunca içimde bir yerler filizleniyor bir gülümseme beliriyor suretim de 
Ve en keyiflisi eve varış Eslem koşarak anneanne diye boynuma sarılıyor Efem ona göre daha sakin ama gözleri bişeyler beklediği konusunda baya ip ucu veriyor kokluyorum öpüyorum  hemen gamzeleri yüzünü kaplıyor
Son günlerde en sevdiğim şey Eslemin kıkırdaması nasıl mutlu oluyorum o gülerken çok ama çok yakışıyor ona gülümsemek rabbim hep güldürsün gül yüzünü
Dünyadaki olan bitenleri düşündükçe şükrediyorum  çok şükür diyorum mutluyuz çok şükür sağlıklıyız çok şükür özgürüz çok şükür huzurluyuz
bİZİM EVİN KIKIRDAĞI

1 yorum:

emreyle hayat dedi ki...

eve dönüş oğlumun kucağıma atlayışı benim için de paha biçilemez :) her akşam uyumadan önce anne yarın da mı işe gideceksin demesi ise tam bir yıkım, her akşam istifa etmeyi düşünüyorum desem