Yaramazlık diz boyu

Eslem 16. ayının içinde ve bu ay onun kabuklarını kırdığı ayda diye biliriz.Arı gibi hızlı  hangi ara oraya gitti diye gün içinde kaç kere söyleniyorum bilmiyorum.Bazen ranzaya çıkarken yakalıyorum bazen bir sandalye yardımı ile yüksek yerlere tırmanırken korkar oldum camları açmaktan başına bişey gelir korkusu içimi öyle sardı ki her an tetikteyim.
Birde benim kız 16 aylık olmasına rağmen çok süslü hemde annesinin olmadığı kadar makyaj malzemeleri tokalar hatta parfümler ilgi alanında.Kıyafetleri giyince boy anasında genç kız misali kendini uzun uzun süzüyor eğer beğenirse ondan  keyiflisi yok
Baba aşığı olduğununda çok bahsetmiştim ama bu sevgi nasıl bişeyse her geçen gün katlanıp gidiyor bu sabah babasının ayakkabılarını giyeceği şekle getirdi babasına yardımcı olur papatya ilerleyen ayları ilerleyen yılları hayal bile etmek istemiyorum korkar oldum gelecekten :)
 Dün ben koştur koştur iftar için yemek hazırlarken benim kuçük hanım ne gerek var yemeğe ben varım dercesine girivermiş pilav tenceresine
 bu pozda yaramazlık ve süs aynı anda. Sandelye yardımı ile tırmanarak ulaşmış bilgisayar masasına  ve abisinin jolesi ile saçlarına şekil vermiş onun ne işe yaradığını anlaması çok tuhaf değil mi ?
 kokana ben işteyken anneanne ile vakit geçiriyor muş :)
Ve iş dönüşü her akşam karşılaştığımızda bu gülümseme istesem de istemesem de  oluşuyor

0 yorum: