baba

Evet artık anne diyorsun ama istediğim gibi değil baban duymasın ama seni deli gibi kıskanıyorum be kızım.
Gözünü açtığında baba diyorsun uykunda baba diye sayıklıyorsun gün içinde öyle coşkuyla baba diyorsun ki  bir kere baba çıkıyor ağzından bin kere yayılıyor etrafa
Kızıyorum güceniyorum gece sana mama yapan ben.Altını değiştiren ben.Ateşlendiğinde başında duran ben ama sen tipik bir kız çocuğu gibi babacısın hem de öyle böyle değil
Ne olacak bizim halimiz ne zaman baba dediğin coşkuda anne diyeceksin :( sabrediyorum umut ediyorum  bakalım o günleride yazacak mıyım !!!!!

3 yorum:

GeCe dedi ki...

Ay valla aynı bizim kızlar baba dediği gibi samimi ve sık demiyor anneyi sabırla bekliyorum daha çok birsey istediğinde ağlama numarasıyla anne diyor

marifet ellerimizde dedi ki...

baba ..cok ayrı dımı yerı:)))))

Duslerimden İnciler dedi ki...

:)))
Neyseki Efe var Şerife'm .Erkek çocukları da anneci oluyor. Belki de doğanın dengesi bu uyum...