Mutlu bir hafta olsun

Sonunda güneş merhaba dedi ve bizde bir çok kişi gibi kendimizi dışarı attık.Babasız ne kadar eğlenilebilirse o kadar eğlendik.Bir yanımız buruk kalsa da çocuklar çimenin güneşin doyasıya tadını çıkardı bana da güzel anlarını resmetmek  şen kahkahaları ile huzur bulmak kaldı.Her mevsim güzel de bahar ayrı  güzel sanki 
Dün akşam annemlerin bahçeye adım attığımda  her köşe ayrı güzel kokuyordu birbirinden güzel çiçeklerin kokusu birbirine karışmış ve muazzam bir koku ortaya çıkmış :)
Eslem kaşif oldu çıktı herşeyi ama herşeyi inceliyor ve herşeye ''tedi'' diyor yani kedi bana inat çok seviyor kedileri minik kuş.İnşallah keyifli,huzurlu,bol kahkahalı bir hafta olur.
Bakmaya doyamıyorum.
Evimizi bahçemizi çok seviyorum

havalı prenses

1 yorum:

kış güneşi dedi ki...

Bu minik kuçu güneşlensin bakalım hele şuna tatlılığa Maşallah