Doğum Günü Süsleri Nasıl Hazırlanır ?

Bu yıl  farklı olsun istedim Efe paşamın doğum gününü ve bu doğrultuda araştırmalara başladım aslında başlarda kolay geliyordu nede olsa kafam da kurmuştum neler yapacağımı  ama işin içine girince çok kafam karıştı. İnternette bir çok örnek var ama şablon yoktu yada bana denk gelmedi :(
Kafamda tasarladığım şeyleri hazır alsam dünyanın parası tutuyordu. Uzun araştırmalar sonucunda http://catchmyparty.com/ sitesinde birbirinden güzel şablonlar buldum  birazcık  Photoshop  bilsigisi ile üzerinde ki yazıları silip kendi istediğim yazıları yerleştirdim.
İndirdiğim ŞABLON adobe formatında olduğu için öncelikle onları prtscr/syspq tuşu ile kopyalayıp paint programnına attım.
Kendimi bildim bileli doğum günlerine hep önem verdim fakat hiç bir zaman böylesine detaylı bir doğum günü hazırlamamıştım. Yapacaklara önerim kısacık zamana sığdırmamak için biraz önceden başlamak lazım hazırlıklara.
Kısmet olursa biz cumartesi günü kutluyacağız paşamın 5. yaş gününü :)
Bizim temamız ^^ Şapkada ki Kedi^^








0 yorum: