Vakitsizlik



Sürekli bir koşuşturmaca içersindeyim her sabah geç kalıyorum işe babam akşamdan tembihliyor sabah erken gel geç kalıyorsun diye her akşam söz veriyorum ama öyle bir koşuşturmaca içersindeyim ki dinlenmek  uyumak en büyük lüksüm oluyor.
3 gecedir Eslem uyumuyor uykusuz güne başlıyorum bir koşuşturmaca işçilere yemek hazırlıyorum sonra evrak işleri derken saat 5 oluyor ve eve yol alıyoruz Beni bekleyen iki kuzudan biri ilgi diğer mama bekliyor J yetişe bildiğim kadar idare ediyorum.
Evde 1,5 saat durduktan sonra koştur koştur ehliyet kursuna gidiyorum 1,5 saat gibi dersete kalıyorum  ve tekrar eve geldiğimde  konuyu tekrar edip test çözmek yerine yine çocuklarla vakit geçiriyorum evde ki işler cabası tek sorun vakitsizlik
Hafta sonuna Efe ile yapmamız gereken beni de epey heyecanladıran bir ödevimiz var günlerdir nasıl olsa daha iyi olur ki deyip düşünüp duruyorum  bir şeyler kafamda belirdi umarım hayal ettiğim gibi olur
Sürekli çocuklara yetme çabası içindeyim bu annelik ne zor işmiş.Onlar olmadan önce bildiğim gördüğüm ne varsa çizgi çektim sıfırdan hayatı yeniden öğreniyorum daha doğrusu öğretiyorlar
Yinede mevlama şükürler olsun ki mutluyum,huzurluyum,evlatlarım sağlıklı,eşimi,işimi,çevremdekileri çok seviyorum....

6 yorum:

Asyadan Esintiler dedi ki...

allah kolaylık versin.hepside eminim keyifli koşturmacalardır.sevgiler.

Şerife dedi ki...

Bendende sana kucak dolusu sevgiler :) çok şükür ki güzel şeyler için

sevilay dedi ki...

çalışan anne için vakit daha da kıymetli oluyor sanırım.Ben evdeyim zaman yetiyor mu yiNe hayır:)Allah kolaylık versin inş hepimize annelik zor:))

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Ah canim yaaa Allah kolaylik versin seni cok iyi anliyorum

nily toka dedi ki...

tüm annelerin genel sorunu sanırım vakitsizlik... Rabbim yardımcımız olsun... Ama iyiki varlar....:)

Ülkü dedi ki...

Ah be gülüm çalışan anne olmak zor canımı hep acıtır bu durum..