SEVGİLİM.....


Dün gece yine uykusuz gecelerden biriydi alıştım artık uykusuzluğa anne olmak böyle bişey işte
Efe iki gecedir yanımda yatıyor diğer tarafımda Eslem ben karanlıkta yatmakta çok korkarım 27 yıldır alışamadım gitti karanlığa sevdiğim gece lambası yaptı öyle güzel ışıtıyor ki gece gibi gündüz gibi garip bir ışıltı baktım saat 5 ikisi de yeni uykuya daldı
Rabbim şükürler olsun dedim içimden bana 2 tane evlat verdin sağlıklılar huzurlular ve de mutlular
Ben yavrularım olmadan önce hep pastel renkleri sevdim ne aldıysam hep pasteldi Efe ile başlayan bu süreçte içimde ki renkler canlılaştı  içime bir hareket bir neşe geldi
Sever oldum mavileri, kırmızıları ah ne renksizmiş hayatım önceden
Benim dönüm noktam oldu anneliğim çoğu anne gibi
Hayat akışım iki meleğe göre değişi verdi onların mutsuzlukları,dargınlıkları,neşeleri,kitapları,oyuncakları ,sevdikleri müzikleri,arkadaşları,gürültüleri,uğultuları hayatımın odak noktası oldu
omzumda ki melekten büyük olanı canım oğlum öyle güzel bir yaşta ki ;
Sorunları bitmek bilmeyen yorumları beni delirtmesi şaşırtması  güldürmesi için için ağlatması her şeyi ama her şeyi başımın tacı
Bazen koca bir adam sorunlarına cevap veremiyecek kadar bazen küçücük bebek mıncıklayacak koklayacak öpecek kadar
Bazen düşünceli bir abi bazen kıskanç bir bebek J her hali ayrı tatlı ayrı güzel
Dönüp bana bakıyor ummadığım anlarda sen mükemmel bir annesin diyor Ben ne iyikik yaptım da sen annem oldun ki diyor J(son cümleyi ben ona kurarım benden alıntı)
Nasıl mutlu oluyorum dünyalar benim oluyor gözlerim doluyor neden böyle dedin ki diyorum
O kadar basit ki sebebi bana güzel yemekler hazırladığın için sıkılmadan masal anlattığın için diyor bana böyle güzel kardeş doğurduğun için diyor
Tembihliyorum sık sık söyle olur mu oğlum diyorum unutturma anneciğim diyor
Büyüdüğün de ona unutturmazsam bana güzel kokan çiçekler alacakmış bende ona oklunu bitirip çalışmaya başladığında koca adam olduğunda zıp zıp top olacakmışım J
Meleğimi hep sevdim de dillenince bir başka oluyor paylaşım arttıkça sevgide artıyor
Diğer meleğim canım kızım geçen 10 ay’da seni çok ama çok sevdim kalbimin en özel köşesindesin iyi ki benim evladım olmuşsun
27 yaşında kimine göre hayatın başında kimine göre ortasında kimine göre bilgili kimine göre  öğrenecek çok şeyi olan bana göre yarı olgunlaşmış bir bayan olarak anne olmayı sevdiğim adamın karısı olmayı,ailemin gözünde küçücük bir kız olmayı çok seviyorum…
Bu fincanları görünce direk aklıma sevgilim ve ben geldin ne çok bizi anlatıyor bu hayatta sevginin bir çok söyleniş biçimi var sık söylemem bilirsin ama sana en çok SEVGİLİM demek hoşuma gidiyor çünkü bana sevgini ilk hissettirğin gün ilk sözün SEVGİLİM olmuştu seni çoooook seviyorum okuyacağın biliyorum şimdi benim gülümsediğim gibi sende gülümseyeceksin SEVGİLİM....

3 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

ne kadar güzel yazmışsın :)

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim :)

Ülkü dedi ki...

Maşallah :))