Çakıl Çakmaktaş ve kızım


Taş devrini izlemeyen sanırım yoktur herkesin çocukluğundan kalma bir anısı vardır taş devri ile çocukluğumda başlasa da izlesem dediğim Fred Çakmaktaş  ve ailesini şimdilerde çok sık izler oldum paşam sayesinde izledikçe  gördüm ki Fredin kızı Çakıl Çakmaktaş'ın bizim kızdan farkı yok  o kızıl saçlı tatlı mı tatlı kızı gördükçe saçları hariç her şeyi  Eslem'e benzetiyorum J

Eslem ne zaman altını değiştirsem aynı Çakıl gibi ellerini kollarını oynatmaya kahkalar atmaya başlıyor Çakıl gibi kucakta olmaya bayılıyor

Düşünüyorumda acaba Çakıl’da mı orda 7,5 aylıktı J


2 yorum:

nazire dedi ki...

Canım her yazını büyük bir hayranlıkla büyük bir beğeni ile okuyorum çok güzel yazıyorsun çok beğeniyorum.Çok benziyor çakıla Eslem :) çok tatlı ikisi de ama Eslem daha tatlı.inşallah birgün onu sevme fırsatım olur allah uzun ömürler versin Efeye ve Esleme

Şerife dedi ki...

nazire çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni yakın yerlerde oturuyoruz inşallah bir gün görüşmek kısmet olur :)