21 hafta bitti

Bugün itibari ile 21 haftayı geride bırakıyoruz kızımla birlikte artık yarıyı geçtik :) şükürler olsun geçen haftalar bana hiç sıkıntı vermedi yada yaşadıklarımı doğal görüyorum.Karnım artık iyice ben burdayım diyor sivri top gibi bir karnım var,bulantılarım hala devam ediyor sanırım bu gidişle doğuma kadar sürecek birde son günlerde bel ağrısı eklendi tüm gün masa başında çalışmaya bağlıyorum bel ağrımı çünkü gündüz hiç bir şeyim yokken akşam bel ağrısından duramıyorum.Tekmeler güçlendi kıpır kıpır içimde o kıpırdadıkça ben mutluluktan coşuyorum hala babası hissedemiyor sanırım bir kaç hafta daha geçmesi lazım onunda bizimle aynı duyguları yaşaması için
Sabah Efe'yi öpmeye doyamazken tekmelerle kendime geldim ben efe'yi öptükçe bebiş tekmeliyor ne zaman dursam oda duruyor bu küçük oyun bir kaç dakika sürdü sanırım bende varım bende uyandım diyor :)
Geçen 21 haftada 3 kilo aldım şuan 61 kiloyum canım fazla yemek yemek istemiyor hamilelik öncesinde nasılsam şimdide aynı rütin de devam ediyor farklı olarak kuruyemiş ve meyve yemeye dikkat ediyorum ondada ölçüyü kaçırmadan günde 2 ceviz 1 kuru incir biraza da meyve ara öğün olarak  çok iyi geliyorlar ve su canım istemese de günde 2 litre içmek için elimden geleni yapıyorum.
Doktora gitmemize 2 hafta kaldı ilk defa arayı bu kadar uzun tuttu doktor normalde 2 hafta bir randevu veriyordu bu sefer 1 ay sonra gel dedi günler geçmek bilmiyor çok merak ediyorum içer de durumlar nasıl.
Kızımda bende müzik dinlemeye bayılıyoruz genelde kıpırdanmaları müzik eşliğinde oluyor yada öyle denk geliyor.Nedense bu aralar fazla türkçe şarkı dinlemiyorum.Bebiş en çok  bu şarkıda tekmeliyor

Son zamanlarda ne kendi bloguma nede merakla takip ettiğim bloglara zaman ayıramadım sebebi hafta sonu girdiğim sınav neredeyse son 10 günüm sürekli test çözerek özet çıkararak geçti umarım emeklerime değen sonuçlar alırım birde sınav günü o kadar çok heyecanlıydım ki açıköğretim de olsa bir kez daha üniversiteye başlamak çok güzel.
İşte son günlerde biz böyleyiz.


14 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

maaşAllah...sağlıkla...

Ülkü dedi ki...

Sınav sonucu umarım iyi olur canım :) kıpraşık kız maaşallah yesin teyzesi onu :)

Ülkü dedi ki...

Türkçe şarkı dinle kardeşim çocuk yabancı kalcak :)

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala):teşekkür ederim

Şerife dedi ki...

Elimde değil birde aklıma geli veriyorlar şuda vardı buda vardı diye :)

Followupfashion dedi ki...

Hayırlsıyla böyle sağlıklı devam edersin inşallah,maşallah diyelim;)

Efe ve Eren dedi ki...

Maşallah size:)hayırlısıyla dünyaya gelir inşallah güzel kızın:)inşallah sınavlarında iyi geçmiştir:)benimde hamilelik donemim açıköğretim sınavlarıma denk gelmişti:)Kolaylıklar diliyorum canım,sevgiler.

otuzundansonra dedi ki...

canım yaa,demekki 21 hafta oldu ,zaman nasılda hızla geçiyor,Allah yardımcın olsun

Nil dedi ki...

Umarım emeğinin karşılığını alırsın.
Desene kapı gıcırtısına oynayacak bir cimcime gelecek dünyaya :)

Unknown dedi ki...

Yoksa Talya mı dinletiyorsun :) Anne kız haranı olursunuz :))
Kıskançlık kokusu geldi burnuma sanki.Yoksa minik afacan abisini mi kıskanıyor :)

Adsız dedi ki...

uzun zamandır takip edemiyordum kimseyi kızın olmasına sevindim kız evlat anneye arkadaş oluyor birde onun tadına varın ailecek.hem hamilelik hem iş hem sınav allah yardımcın olsun çok yormamaya bak kendini biraz dinlenmeye bak ...

Şerife dedi ki...

Followupfashion:Dediğin gibi inşallah böyle sorunsuz devam eder



Efe ve Eren :Okulda tektim ama görüyorum ki aynı kaderi paylatıştığım çok arkadaşım varmış


otuzundansonra :Hızla zaman akıp gidiyor yarıyıda geçtik dilerim sağlıkla kavuşuruz

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem :İnşallah :) evet kapı böyle devam ederse oynak bir kızım olacak


İlknur tahminlerinde doğrusun sık sık thalia dinletiyorum oğlum beğenmiyor bari kızım sevsin



serap-asya :uzun zaman sonra mesajını görmek çok güzel serap çok uzun ara verdin açma arayı

ASLI dedi ki...

bak yine heyecanlandim :))