12.hafta

12. haftamızın içindeyiz her geçen gün karnım belirginleşiyor aynada göbeğimi gördükçe kendi kendime gülüyorum kıyafetlerim neredeyse olmamaya başladı özellikle etek ve pantolonlarım.
cuma günü doktordaydık 2'li  test yapılacaktı ama aç mı olamam yoksa tok mu olmamlazımdı karar  veremedik başta aç kalayım ne olacak derken 10 olan redevumuz 11:30'u bulunca başım dönmeye midem bulanmaya başladı ne olursa olsun bişeyler atıştırayım dedim paşa ve babası bana bişeyler almaya gittiler tam atıştırdım sıra bize geldi
biz bebişi yatar vaziyette beklerken kendisi eller havada bizi karşıladı o öyle şaşırdım öyle garipsedim ki gülme krizi geldi bana çünkü Efede böyle bişeyle hiç karşılamamıştım.Doktor az önce yemek mi yedin diyince evet nerden anladınız dedim senin her yemek yediğinde bebek hareketlenir aç kaldığın zamanlarda ise uyur dedi
Şimdilik 5cm ama hıçkırdığını duydum ve ilk defa hamile olduğuma içimde bir canlının olduğuna kanat getirdim cinsiyetini öğrenemedik bir ay daha bekliyeceğiz ama evde yoğun bir şekilde erkek olacağı tahmin ediliyor sebep ise Efenin hamile olduğumu öğrenmeden önce hissedip bize söylemesi ve ısrarla kardeşimin ismi Furkan olacak demesi ne olursa olsun bizim için fark etmez :)
2 kilo vermişim şuan 57 kiloyum doktor bu aylarda kilo vermen normal dedi zaten almam abes olurdu çünkü neredeyse hiç yemek yemiyordum yemiyordum diyorum sebebi karnımın da elleri kolları havada görünce  bebeşin ve bunun sebebinin benim yemek yemem olduğunu öğrendiğimden beri hep bişeyler yeme ihtiyacı hissediyorum.Efe'de olduğu gibi abur çubur yememeye özen gösteriyorum bolca meyve tüketiyorum bu arada canım hiç istemediğim kadar sebze yemek istiyor bamya,ıspanak,karnıbahar,mantar hatta bugün ki yemeğimi evden getirdim karnıbahar anneciğimin ellerine sağlık çok lezzetli yapmış.
Bu kontrolümüze Efede geldi kardeşini izledikten sonra doktora kardeşimi ne zaman vereceksin diye sordu doktor kardeşinin küçük olduğundan bahsetti ama çok ikna olmadı evde bende karnıma balon koyup karnım bu kadar olunca kardeşin doğacak dedim ikna oldu
Bu arada paşa ben sizin düğününüzde neden yoktum diye başımın etini yedi durdu niye beni götürmediniz ben seni gelinlikli niye görmedim diye sorular sorunca bende ona bizim düğünümüzde meleklerin yanında olduğununda bahsettim sonra meleklerin bizim evimize onu bıraktığını anlattım o zaman yeniden düğün yapın dedi sen gelinlik giy babamda damat olsun bende göreyim dedi bende kardeşin doğsun yaparız sonra birde onun için yapmayaım dedim kabul etti :)

16 yorum:

Ülkü dedi ki...

Akıllıca cevaplar canım :)) oy oyy yerim o 5 cm lik ( prensesi dedim valla içimden bir de yazayım dedim) :)) sağlıklı olsunda Furkan ayşe fatma ECE farketmez :))) ye ye bak miniş mutlu oluyor sen yediğinde gördün mü :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gelişmeler güzel anladığım kadarıyla Şerifecim...sonuna kadar böyle devam eder ve sağlıkla kucağına alırsın Furkan'ı inşaAllah
ben de Efe'nin yanına Elif gelir gibi düşündüm ama hayırlısı olsun tabi :))
önemli olan hem onun, hem de senin sağlıklı olmanız...

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH tamamına erdirsin inaşaşlh canım.sorunsuz gittiğine sevindim.erkek olsun kız olsun yeterki sağlıklı olsun canım.öpüyorum.

nohut oda dedi ki...

2 lı testı yaptırmak zorunda degılsınız bılıyorsunuz degılmı..

Şerife dedi ki...

Ülkü:çok düşündüm ama bu cevaplar için :)benim için fark etmiyorda Efe için fark ediyor ne diyeyim paşanın gönlüne göre olsun

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala):başlarda bende çok istedim kız olmasını ama oğlum erkek kardeş istedikçe duygularım karıştı sağlıklı olsun da gerisi önemli değil şükür herşey normal seğrinde devam ediyor

Şerife dedi ki...

sevda : bende sorunsuz devam etmesine çok seviniyorum :) bakalım zamanla cinsiyetini görücez

Şerife dedi ki...

nohut oda :biliyorum doktorum da hatırlattı ama biz içimiz rahat etsin diye yaptırdık

Unknown dedi ki...

ayyy ne güzel bir heyacan :)allah sağlıklı sıhhatli dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah.
yemek yediğinde öyle yaptıklarını bilmiyordum çok ilginç geldi :)
hadi yemek yeme zamnı öyleyse:)

Şerife dedi ki...

bende hiç bilmiyordum birde diyordum şaşıracağım bişey kalmadı diye ama varmış şimdi bol bol bişeyler yiyorum

ASLI dedi ki...

ayy canim yaa..
5 cm hee...minicik ama hayata nasilda farkli bir anlam katiyor...
Efenin sorulari ve cevaplarida müthi$.Ada bir kere sordu.Ben sen dogmamaistin dedim.Simdi herkese resmi gösterip bak ben buyda dogmamistim diyor :)

Şerife dedi ki...

aslı seninki de güzelmiş o cevap hiç aklıma gelmemişti :)

zeynep dedi ki...

Canım Allah tamamına erdirsin sorunsuz bir hamilelik geçirmene sevindim.
Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

şerifeee neden Efe yi düğüne götürmedin , ayıp etmişsin oğluna :))))))
gece gece baya güldüm Efe ye..
Bak sen minik yaramaza elleri kaldırmış havaya anneyi babayı gördüğü için olmasın bu hareketlilik :))

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ne güzel, ne heyecanlı, ne değerli günler... Maşallah :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ne güzel, ne heyecanlı, ne değerli günler... Maşallah :)