Şimdi İzmir de olmak vardı


Şimdi İzmir de olmak vardı
Şöyle bir kordon boyu yapmak vardı sevgiliyle
Saat kulesinin önünde kuşlara yem atmak vardı
Kumru sırası bekleyip bir yetmez bana iki al demek vardı
Fuarda kalabalığa aldırmadan eski çılgınlıkla ben aşığım diyen
sevgiliye sımsıkı sarılmak sevgi yoluna gitmek vardı
Teleferikten aşağıya bakıp nefesinin kesilmesi vardı
Gümüldüre doğru şarkılarla yol almak vardı
Gümüldür kumsalında koşmak vardı
Alıp oltayı balık tutmak vardı
Gökyüzüne bakıp mavilere dalmak
Kuşlara selam vermek vardı
Hayeller kurup gerçekleşmesini beklemek vardı
Asansöre gidip gün batımını izlemek vardı
Shakiradan Underneath your clothes dinlemek vardı

Sevgili bu şarkıda evlenme teklif etmişti ya  bir akşam üstü
o günleri anmak vardı
Yine top bulamayıp kola şişesi ile maç yapmak sevgilinin bilirek
Yenilmesini bekleyip zafer kazanmışcasına çığlık atmak vardı
Seni çok özledim İZMİR


14 yorum:

Adsız dedi ki...

seninle birlikte yaşamak çok güzel. yaşanılan anların her biri birbirinden özel. istanbul da başlayıp izmire oradan kırşehire oradan gümüldüre oradan kuşadasına oradan efese özdereye oradan marmarise sonrasında izmire ve şimdide istanbula taşınan bu aşka bu sevgiye bizi kavuşturan yaşatan ve iki evlatla bu sevgimizi süsleyen mevlaya binlercekez şükürler olsun. seni çok ama çok seviyorum dünyanın en anlayışlı en güzel ve en özel aşkı...

Şerife dedi ki...

bugün istanbul da bende çok mutluyum istanbul güneşli bense yüzümde kocaman bir gülümseme
seni çok seviyorum

Nil dedi ki...

en son kardeşimin düğün vesilesiyle gitmiştim. 5 yıl önce.yeğenim doğdu hala gidemedim. ben turşu suyuna bayılmıştım. teleferiğe binemedim:( İzmir bambaşka. İskenderun da minyatür İzmir

Şerife dedi ki...

bende iskendura hiç gitmedim İzmirede 2 yıldır gidemiyorum kısmetse bu yıl ayrıca tekrar giderseniz mutlaka tavsiye ederim teleferiği

Ülkü dedi ki...

Ay ay ay gözlerim doldu ilk mesajı okurken aşkınız hep büyüsün saygıyla huzurla sağlıkla evlatlarınızla :)

tubitos dedi ki...

offf hakikaten İzmirde olmak vardı. Ben de çok özledim..

Şerife dedi ki...

ülkücüm çok teşekkür ederim çok şaşırdım ilk yorumu görünce ve çok mutlu oldum bu dünyada sevmek sevilmek ne güzel bir nimet ne yaşanası bir güzellik

Şerife dedi ki...

tubitos :bir gün İzmiri özleyeceğim hiç aklıma gelmedi ama itiraf ediyorum çok özledim

İkiz Annesi dedi ki...

Gel canım benim İzmirimiz güzeldir gerçekten:)
Keşke gelebilsen ne güzel olurdu karşılıklı kahve içerdik:)

Şerife dedi ki...

ne güzel olurdu :) çok isterim izmire gittiğimde seninle ve güzel şirinelerinle tanışmayı

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bizim evimizde Gümüldür'de bende çok özledim.

Şerife dedi ki...

içimden geldiği gibi ~~~:İzirdeki en güzel anılarım gümüldürde geçtiği için benim için hep özel bir yer olarak kalacak

ASLI dedi ki...

Cok merak ediyorum izmiri.Kismet olursa bu yaz gitmek istiyorum ve kumru yemek tabiki :)

Şerife dedi ki...

bende kumru yemek istiyorum :)