olmadı işte

bir insan benim kadar kararsız olur üstüme tanıyorum kararsızlık konusunda mesala cumartesi akşamı içim öyle çok sıkılıyordu ki bir yandan kara kara düşünürken bir yandan da evi gözlerimle tarıyordum bu tv camın önüne hiç yakışmadı diye nere alsam diye düşünür oldum aynı anda 2 ap ayrı konuyu nasıl bir arada düşündüm şaşıyorum ama ne yapayım ben böyleyim tipik bir ikizler burcuyum  eğer casaretimi toplarsam eşime bu şekli beğenmediğimi söylüyeceğim aslında söyledimde değiştirme konusunda kararlı olduğumdan ufacık fikri yok ilk uygun zamanda fikirlerimi paylaşacağım dilerim beni anlar :)))

4 yorum:

eslemce dedi ki...

caım bencede o tv orada hiç olmamış.Biran önce değiştir.Odanın tam şeklini fotoğraflasaydın belki fikirde verebilirdik.Göründüğü kadarıyla fikir verecek olursam masayla yer değişse daha iyi.
Kimin fikriydi camın önüne tv koymak tatlım:)

Şerife dedi ki...

benim fikrimdi tüm gün boyunca eşimi ordan oraya sürükledim o orası olsun yok burası olsun diye sonra oraya karar verdim ama beğenmedim işte :)

SEVECEN dedi ki...

ben hayatta camın önünü kapatmam tatlım ..konuş eşinle:)

Şerife dedi ki...

DÜN AKŞAM KONUŞTUM SANIRIM HAFTA SONU HALLEDECEĞİM BU İŞİ :)