36 ayda efe


Bu pazar efenin resimlerini çektirdiğimizde fotoğrafcı perşembe akşamı alabilirsiniz demişti resimleri fakat ben dün akşam iş çıkışı eşime bir uğruyalım belki çıkmıştır dedim vede içime doğmuş ki bir gün önceden resim hazırdı.Bakmaya sevmeye  doyamadım resimlerini geçen yıllarla karşılaştırdım ağladım güldüm  her bir bakışımda bir sürü dua ekledim bir önceki duama Kuzguna yavrusu şahin görünür deler ya sanki dünyada yok andan başka bir güzellik sanki güzelliğin anlamı yavrum
Güzel gözlerine baktığımda ne sıkıntım kalıyor ne kederim hepsini alıp götürüyor  36 ayda dünyamı yaşamımı herşeyimi değiştirdi düşünüyorumda sanki öncesinde hiç yaşamamışım sanki öncesi hiç yok
İnşallah okula gittiği günleri başarılarını mutluluklarını görmek paylaşmak vede yaşamak nasip olur
En başdaki resimde efe daha 2 günlük resimdende anlaşılacağı gibi hiç mi sevimli bir bebek değildi sinirli sürekli huysuz vede anlı mordu. günlerce içten içe korktum ya geçmezse ya hep anlı mor olursa diye doktorumuz doğum esnasında olduğuna kanat getirip büyüdükçe geçer deyince rahatlamıştım ki öylede oldu geçti morluklarla beraber huysuzluk ve asabiyetide geçti hep gülen bir bebek oldu paşam
2. resimde yaşını doldurmasına 1 haftadan az bir süre vardı izmirde çektirmiştik güldürmek için neler neler yapmıştıkta o küçücük tebessümü zar zor yakalamıştık o resmin çekileceği günden önce ki gece heyecandan sabaha kadar uyuyamamıştım
3. resim bir istanbul hatırası amacımız dört kişilik küçük ama kocaman yürekli ailemizle klasik aile resmi çektirmekti hani eski filmlerde olurya aynen öyledi hayalimdeki resim fakat kısmet olmadı benim paşa bir iki kareden sonra bastı feryadı figanı susturamadık vede sonuç olarak resimi çektirmeden çıktık
4.resim diğerlerine nazaran daha kolay efece daha anlayışlı bir çekim oldu

 

 


2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Maşallah her hali ayrı bir tatlı Allah nazarlardan korusun.
Zaman ne kadar da çabuk geçiyor di mi:)

Şerife dedi ki...

aminnnnn
sanki dün gibi 36 ay inşallah nice 36 aylar görürüm