merhemetli efe

dün kandildi belki layıkı ile değerlendiremedik ama ailecek ibadetlerimizi yapmaya gayret ettik seviyorum ben özel olan tüm günleri kandilleri,bayramları,sevgililer gününü,doğum günlerini ve ne kadarı varsa işte
diğer günlerden biraz daha farklı biraz daha ayrıcaklı geliyor bana tabi değerlendirelebilirse bu kandil her açıdan benim için özeldi evimde ilk kandilimdi sonra efenin bilinçli olarak ilk kandiliydi ilk defa bu kandil yavrucuğum minik ellerini bilinçli dün gece semaya kaldırdı  ne dediğini bilerek bir sürü güzel güzel dualar ettik rabbim kabul eyler inşallah
oğlumun her geçen gün yeni bir yanını kesif ediyorum her keşif beni inanılmaz mutlu ediyor. Efe ismi gibi çok yürekli çok güçlü bazen asabi bazen çok inatçı bazen asi çoğu zaman isiminden mi kaynaklanıyor tüm yaptıkları isimler etiket gibi yapışırmı insan üstüne diye düşünüp eğer bir daha oğlum olursa adını mülayip koyucağım demişliğim bile vardır :) ama öze dönecek olursa benim efem çok ama çok merhametli dün gece teyzesi ağlıyordu çok gereksiz bir konuda benim paşam dayanamadı teyzesinin ağlamsına hemen kucağına çıkıp ağlama bak bende ağlarım demeye bununlada yetinmedi teyzesinin göz yaşlarını eliyle alıp kendini gözlerine sürüp bak bende ağladım demez mi rabbim ömrü boyunca hep böyle merhametli olmasını nasip etsin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ALLAH HEPİMİZİN YÜREĞİNE MERHAMETİ KOYSUN VE ALMASIN.YARADILANI SEVELİM YARADANDA ÖTÜRÜ...ÇOK GÜZEL BİR EVLAT YETİŞTİRMİŞSİNİZ İNŞŞALLAH BÜYÜDÜĞÜNDEDE SİZE LAYIK BİR EVLAT OLUR.ÇOCUKLAR HAMUR GİBİDİR NASIL ŞEKİLLENDİRİRSEN ÖYLE PİŞER OLGUNLAŞIR...

Şerife dedi ki...

güzel temennilerin için çok teşekkür ederim.
benimde oğlum için doğdu günden bugüne kadar ettiğim yegane dua hayırlı bir insan olması dilerim rabbim tüm anne ve babaların gönlüne göre evlat yetiştirmeyi nasip eder