erken gelen 14 şubat

demek ki çok gönülden istemişim demek ki bir önceki konserde yanımda yanı başımda kocacığım olmadığının burukluğu dualarımın kabul olmasına sebep olmuş ve dün mustafa ceceli konserindeydik canımla erken kutlanan sevgililer günü tadındaydı gecede yaşanan her an o kadar güzel organize edilmişki mest oldum konserin her anına her şarkıda ayrı bir ışık efekti insanı alıp götürüyor başka diyarlara hele şarkılar birbirinden güzel birbirinden anlamlı daha öncede bahsetmiştim sesinde bir gıram fark yok aynı tonda aynı güzellikte
ve yine içeri giremiyen soğuk demeden dışarıda kurulan platformda konseri izleyen seyirciler
yalnız onca insanın içinde biri vardı ki eşimin şefi olur kendisi konseri kimin verdiğini bile bilmiyordu :) bilmiyordu ama eşini getirmiş salonda yer yok eşimin yerine göz diktiler öyle korktum ki konseri birlikte izleyeceğizdiye ama çok şükür son anda fikir değiştirip boş yer buldular resim çektiremedim nede olsa eşimin mekanı değil ama konserden küçük bir kare kaydedebildim
bir önceki izlediğim konserde resim çekebilecek yakınlıkta değildim sadece şarkılarına eşlik etmiştim bu konserde resim çeke bildim  kısmet olurda başka bir konserine daha gidersem oradada kendi ile resim çektiririm inşallah


0 yorum: