efe ile dolu dolu

Günlerdir üzülüyordum kuzucuğum asileşti bir haller oldu diye çok şükür dün normal benim tanığımdım efeme döndü mesela anneciğim evi temizleyeyim ondan sonra gezmeye gideriz dedim tamam anne dedi tam ben evi temizlerken anneannesi ve dedesi geldi biraz oturdular efe baktı gördü onu götürme ihtimalleri var hemen kapıyı açtı gidin artık der gibi :) onlarıda yolcu ettikten sonra gözü hep üzerimizdeydi hadi dememi bekliyordu bende çok beletmedim kuzumu
parka gittiği zaman inanılmaz mutlu oluyor ordan oraya koşuşturuyor zıplıyor hopluyor onun kadar bende mutlu oluyorum çünkü azda olsa paşamın gönlünü ediyorum son zamanlarda bi asilik vardı üzerinde parkta hadi gidelim diyince kıyametleri koparırdı bende o sahneyi görmemek için kitapcıya geçtim birde ne göreyim babası ile uslu uslu yanıma geliyor birlikte seçtik masal kitabını en sevdiği masal kahramanı olan keloğlandan bir hikaye seçtik çok beğendi oracıkta incelemeye başladı nasıl mutlu oldu anlatamam
 malef dondurmacıyı gördü tuturdu dondurma diye bir yandan almak istemiyorum şubat ayında olduğumuz için çünkü ufacık şeylerden hemencik hasta oluyor ve günlerce sürüyor hemde gönlü olsun diye almak istedim sonuçta aldık iyi kide almışız öyle iştahla yediki bakmaya doyamadım

çok koşturdu çok zıpladı akşam eve geldiğimizde hemen baş köşe kuruldu babasıyla yeteneksiz size baktılar bayılıyor dans  edenlere.orda ne gördüyse yapmaya çalışıyor fenada sayılmaz nerdeyse onlar gibi dans ediyor bende asli görevim olarak bişeyler hazırlarken kuzucuk anneciğim bende icebilirmiyim dedi o kadar çok hoşuma gitti ki o sözü tamam tatlım geliyorum dedim ama ben gelmeye paşa uykuya dalmış babasına uyandırayım mı çok istemişti dedim babası uyusun uyandırma dedi bende o melek halini izleye izleye içtim kuşburnunu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

onların mutluluğu bizim mutluluğumuz.mutlu olmanıza svindim allah mutluluklarımızı daim etsin.bizim evlatlarımız şanslı allah bütün kuzucıklara bunları nasip etsin inşallah...