vira vira

efe ile ilk karşılaştığımdaki heycanımı anlatmaya kalksam o anki duygularımı tarif edecek kelime bulamam O günden aklımda olan en özel ayrıntı saatlerce yüzüne bakmıştım doya doya hatta oda arkadaşlarım herkesten önce senin nazarın değecek bırak dinlen daha çok bakarsın hep seninle demişlerdi de ben yinede doyamamıştım efeme bakmaya  bütün gece YENİ TÜRKÜNÜN yağmurun elleri şarkısını söylemiştim sanki o şarkı oğlum için yazılmış her kelimesi her hecesi oğlumla bütünleşti zihnimde. Aradan aylar geçti yıllar geçti ve  geçen aylarda yeni türkü konserine gittim eşimle o kadar çok sevdik ki şarkılarını hepsini bir anda ezberledik canım arabada sırf yeni türkü dinler oldu ben evde temizlik yaparken iş yerinde çalışırken hep yeni türkü dinledim halada devam ediyorum dinlemeye. fıtırtına,vira vira, telli telli, deli, yağmurun elleri daha bir çok sayamıyacağım şarkı favorimiz olup çıktı biz bu kadar severken birde baktım ki benim tatlı kuşum efem dün arabada bağıra çağıra son ses vira vira şarkısını söylüyor ben ve babası şaşkınlıkla onu izledik nasıl bir mutlu nasıl bir şenşakrak efe ile aynı duyguları paylaşmak vede aynı şeyleden hoşlanmak çok hoşuma gidiyor kim bilir bizi daha nelerle şaşırtıcak

0 yorum: