efenin bebeklik özlemi

Ben çocuklara  eğer herhangibi bır sorun yoksa anne sütünü 2 yıl verilmesini destekleyenlerdenim ve bundan dolayıda efeyi tam tamına 2 yıl 1hafta emzirdim ve bu eylemimden her zaman gurur duydum zaten kuranı kerimde bakara suresinin 233. ayetinde anne sütünün 2 yıl verilmesi yazıyor ayrıca doktorlarda bu süreci destekliyor . efeyi emzirmeyi bırakmak sorun olmadı paşam hemen kabullendi ve annesine sıkıntı çıkarmadı oysa ben kendimi çoktan sancılı günlere alıştırmaya başlamıştım rabbime çok şükür neredeyse hiç sıkıntı çekmeden atlattık hatta ne bir hazırlık yaptık nede bir plan bir anda gelişti o yüzden ikimizde son emzirmede duygu yoğunluğu yaşamadık bu son diye. tabi benim günlerce devam eden ağlamalarımı saymazsak çünkü ben bağlarımızın azda olsa kopacağına inanıyordum beni daha az seveceğine ama korkularımım yersizmiş.
efe son 1 aydır o dönemlerine özlem duyuyor yada benimle dahada çok vakit geçirmek için kendince bahaneler üretiyor mesela dün akşam beni anneannesinde oturma odasından alıp dayısının odasına götürüp hatta yatağı acıp benide yanına davet ederek yatmamızı istedi ne yapmak istediğini merak ediyordum ve merakımı hemen giderdi anne sen beni önceden burda emziriyordun demi dedi evet oğlum dedim yine emzirsene dedi bende oğlum artık süt yok sen büyüdün ve sütler gitti kardeşin olduğu zaman tekrar gelecek dedim bi hüzünlendi duygusallaştı  ve ben büyümedim ki küçüküm anne :) erkek olmadım ki dedi :) öyle sevimli söyledi ki bazen beni o kadar çok şaşırtıyor ki hiç beklemediğim ummadığım cevapları alıyorum sanki karşımda 3 yaşında bir çocuk değilde bir yetişkin gibi artık onu emziremiyeceğimi söyledim anladımı bilmiyorum ama caresizce kabullenip o zaman kulecilik oynayalım dedi ve birlikte yap bozlarıyla kulecilik oynadık

0 yorum: