Kendim için

Yapmak istediğim fırsat kolladığım  o kadar çok şey var ki son zamanlarda vakit yetmiyor tüm vakitsizliğin içinde azda olsa zaman ayırdığım tek şey kitaplar.Beni dinginleştiren ilham veren yarına  daha umutla bakmamı sağlayan belkide beni ben yapan kendimde en sevdiğim özelliğim okuma alışkanlığım.Okuyacak bişey kalmayınca oyuncaklara bakan çocuklar gibi her gördüğüm kitapçıya dalıp gidiyorum.İnşallah iki kelebeğim de en az benim kadar okumayı sever


Birde şarkılar var şu aralar en beğendiğim sarbaş dinlediğim  şarkı Nev'den Gölgeler mabadi şarkısı
 Dün akşam kendimi hesaba çektim de
Bir beyaz kağıda döktüm içimi
Dün akşam şapkamı koydum da önüme
Müsvedde hayatımı çektim temize
O masum sözlerde bir hainin izini sürdüm
Anladım ki artık gönlüm gölgeler mabedi
Şaşırtmıyor artık şu dünya halleri
Üzülsem de geçiyor elbet
Rabbim korusun beterinden
Dost zannettiğimden
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Dün akşam bir ara sardım da geçmişe
Bozdum ezberimi geldim kendime
Dün akşam şansımı doladım da dilime
Saydım sövdüm kahrettim ziyan ettiğim günlere
Yaşanmamış günlerin mutlu hatıraları için
Mümkünlerin kıyısında parçalanıp durmuşum
Şaşırtmıyor artık şu dünya halleri
Üzülsem de geçiyor elbet
Rabbim korusun beterinden
Aşkım zannettiğimden
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Dön dolaş yine gölgeler mabedi
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Şaşırtmıyor artık şu dünya halleri
Üzülsem de geçiyor elbet
Rabbim korusun beterinden
Dost zannettiğimden
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Şaşırtmıyor artık şu dünya halleri
Üzülsem de geçiyor elbet
Rabbim korusun beterinden
Aşkım zannettiğimden
Eninde sonunda gölgeler mabedi
Eninde sonunda gölgeler mabedi

0 yorum: