Adoser

Çok uzun zamandır aklımdaydı belki aklıma düşmeden önce kalbime düşmüştü bilemiyorum.Sevgili olduğumuz ilk günden itibaren evlendiğimiz güne kadar olan tüm mesajlarımızı kayıt altına almıştım bu şu demek oluyor her günün sonunda mesajlarımızı not defterime kayıt ettim o dönemde teknoloji alıp başını gitmemişti daha :) İnternette yaptığımız çetler(bir zamanlar msn bile yoktu çet kanalları vardı zurna vardı ayna vardı bilen bilir ) birbirimize yolladığımız mektuplarda buna dahil
Yaşadığımız ne varsa özeldi benim için gittiğimiz lokanta fişleri,yolculuk biletleri,lokantadaki peçetelere çizdiğimiz hayaller ne varsa bizi biz yapan saklıdır.
Geçen yıl eşimin doğum gününde düşünüp durdum ne yapsam farklı diye ve aklıma bizim ilk şarkımız olan şarkı ile evlenme teklif ettiği anda dinlediğimiz şarkıdan oluşan bir cd yaptım arasında kendi sesimi ekledim.Bu fikir beni cesaretlendirdi ve ikimize ait sevdamıza ait bir kitap fikri ortaya çıktı.Hayal ettiğim gibi olmasa da elimde ki kanıtı görmek şahane
Kapak olarak hayatım boyunca en beğendiğim kareyi seçtim 
Arka kapak resminde ise ön tarafda ki yavrularımızı izlediğimizi hayal ettim ki bu resimde Eslem henüz doğmamıştı ve biz Efe'yi izliyorduk


ve kitap ismi aşkımızın ilk dönemlerinde eşim yaptığımız herşeyin altına Adoser diye imza atardı ve bize yakışan en güzel isimdi

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel düşünülmüş bir hediye.allah bozmasın mutluluğunuzu.

Ayla dedi ki...

Harika bir hediye bu, bayıldım. Bende eskiden her şeyi biriktirirdim her fişi, her notu sonra bıraktım bu alışkanlığı :(

Allah mutluluğunuzu daim etsin.