Neden blog ?

Bu sefer beni mimleyen sevgili AYLİN gibi bende acelece cevap vermek istiyorum seviyorum mim cevaplamayı arkadaşlarıma hadi sizde cevaplayın demeyi arada unuttuklarım oluyor mimlerken sonra çok üzülüyorum nasıl unutabilirim diye :(
Benim blog maceram çok eski değil 2011 başından bu yana. Başta tereddüt ettim yapabilir miyim iyi mi olur nasıl olur diye sonra başladım yazmaya öyle süslü kelimeler kullanmayı çok istesem de beceremiyorum biliyorum ki bazı şeyler doğuştan mesela kocam tutsaydı bu blogu emimin çok daha farklı olurdu ilerde en büyük hedefim ona bir kitap çıkarttırmak bence düşüncelerini herkes bilmeli
Blogla birlikte hayatımda çok şey değişti çok kişi tanıma fırsatım oldu  çok şey öğrendim ev dekore etmekten tut da  lezzetli yemeklere  sonra ilginç fikirlere kendime çok şey kattığıma inanıyorum
Aileme güzel bir anı oldu blogum çünkü herşeyi unuttuğumuz bu zamanda ailem için arşiv niteliğinde
ben kolay arkadaşlık kuramam ama burda aşamadığım duvarı yıktım gerçekten değer verdiğim acaba ne yazdık ki dediğim arkadaşlar edindim bunlardan biride beni mimleyen Aylin İzmirde kendisi ile tanışmayı çoook istiyorum umarım kısmet olur
Kısaca iyi ki yazıyorum :)

cocukcayasamak sevgili serap
sessizteyyare sevgili neval
yigitkartal sevgili aynur
yazananne sevgili aslı
yaruzee.sevgili gönül
sevgidensevgilerle sevgili sitare
balbocukleri sevgili serpil
icimizdekikarnaval sevgili ilknur
annesiningulu sevgili bahar
herseyeragmenhayatguzellll
silbastanyeniden sevgili gülcan
mutfagabuyrun sevgili sevda
goksubeyaz sevgili sema
ülkü

sezobigo sevgili birgül
eslemcehayat.sevgili hatice
http://kendimiariyorken.blogspot.com/
adaşehir


21 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne iyi etmişsin
devamlı olması dileklerimle...

hem bu mimini, hem de bir öncekini yarın yazacağım Şerifecim

sevgiyle...

Şerife dedi ki...

ülkücüm sağ köşede paşa ve prensesin altında var mailim ama ben yinede sana göndereyiyim

Şerife dedi ki...

aynur hanım çok teşekkür ederim insanın sevildiğinin bilinmesi çok güzel :) hep birlikte bir arada olalım :)

Ülkü dedi ki...

Anaa ay çok güldüm :))) ben profiline baktım sağa bakmadım :) hiç öyle sağa sola bakmam önüme bakarım :P

Şerife dedi ki...

sende beni güldürdün şimdi :) ama ben işimi garantiye aldım mailde attım

Ülkü dedi ki...

Eferim sana :)) hep güleriz inşaallah :)

Şerife dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ülkü dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Şerife dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ülkü dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Şerife dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
annesiningülü dedi ki...

iyiki geldin buralara :) cevaplıycam hepsini bir bir canım :)

Şerife dedi ki...

bende iyi ki seni tanımışım ama bizim ki biraz farklı önce twitter sonra blog en sonda facebook :)

Unknown dedi ki...

iyiki yazdın, bak ne güzel oldu...seni tanıdık, sevdik, mutlu olduk...paylaştık...
ne mutlu bize...

Unknown dedi ki...

İyi ki yazıyorsun bizde seni keyifle takip ediyoruz canım...Gelecek de hepsi çocuklarımız için çok güzel bir anı olacak.En azından " ben çocukken nasıldım anne ?" sorusunu sorduklarında işte böyleydin diyebileceğimiz bir verimiz olacak :))))
Çok öpüyorum canım , iyi akşamlar

İkiz Annesi dedi ki...

Canım bence çok güzel yazıyorsun ben severek okuyorum seni.
Ben de seni tanıdığıma çok memnunum inan İzmir'e geldiğinde mutlaka bekliyorum eğer uğramazsan kırılırım :)İnşallah nasip olur da karşılıklı içeriz kahvelerimizi.
Sevgilerimle tatlım çok öpüyorum seni:)

necla dedi ki...

evet canım sanırım herkeste baştan amaç arşiv niteliğinde bir kayıt oluşturmak oluyor sonrasında ise samimi ve hoş dostluklar oluşuyor herkesde durum bu dimi iyiki yazıyoruz iyiki tanışıyoruz
canım bikaçgündür uğrayamıyorum sana enson sana yazdığım orumlar hep silinmiş benim blogda karışmış biraz unuttum sanma takipteyim herzaman
sevgiler..

balböcükleri dedi ki...

bende mimlenmişim teşekkürler

ASLI dedi ki...

Seni tanidigim icin cok mutluyum.Yazmaya devam. :)
Mimime cevap vericem in$...

ASLI dedi ki...

Ama ben bu mimi mimlendirmi$iim zaten :)

Adsız dedi ki...

[url=http://watchesshop24.co.uk/]replica watches[/url]

rolex gmt master 2 reviews
replica breitling
rolex datejust replica
rolex oyster watch box
coach outlet locations

http://aaaquality24.co.uk/